ארונה – כביש שטח חדש לסיאט עכשיו בישראל

חברת 'צ'מפיון מוטורס', יבואנית SEAT בישראל, תחל בימים אלה בשיווק הקרוסאובר העירוני הקומפקטי הראשון של המותג – ארונה מחירה החל מ109,900 ש"ח.

סיאט arona

חברת 'צ'מפיון מוטורס', יבואנית SEAT בישראל, תחל בימים אלה בשיווק הקרוסאובר העירוני הקומפקטי הראשון של המותג – ארונה זהו כלי הרכב השלישי שסיאט משיקה בשנת 2017, אחרי הלאון המשודרגת והאיביזה החדשה.

המכונית מהווה עוד תוספת למערך הדגמים של סיאט במסגרת "מתקפת המוצרים" הגדולה ביותר שלה, שכוללת גם את האטקה ואת ה-SUV הגדול שיושק בשנת 2018.

בדומה לאחות הגדולה, אטקה, גם הארונה מציג את המראה המוכר של המותג הספרדי ומשלב עיצוב אלגנטי ונקי עם קווים ספורטיביים. יחידות התאורה הזוויתיות כוללת פנסי LED וכך גם פנסי האיתות במראות הצד החשמליות, כשפנסי הערפל מצוידים בתפקוד סיוע בפנייה.

הדינאמיות מגיעה לידי ביטוי גם ביכולת ההתאמה האישית שניתנת לכל לקוח. ה-Arona מציעה עשרות אפשרויות לשילוב צבעים שונים לגג הרכב ולמרכב הרכב (סטנדרט החל מרמת גימור FR). אורכו 413.8 ס"מ, בסיס הגלגלים עומד על 255 ס"מ, רוחבו 178 ס"מ וגובהו עומד על 155 ס"מ. תא המטען מציע נפח של 460 ליטרים.

פנים הרכב מאובזר בהגה כוח אלקטרו-מכאני עם קשיחות מותאמת, חבילת העור הכוללת הגה, ידית הילוכים ובלם יד, מוסיפה עדינות למראה האלגנטי. רמת הגימור הבסיסית, ה-Style, מעניקה נוחות ושימושיות באמצעות  KeyLess – פתיחת דלתות והנעה ללא מפתח, נעילה מרכזית עם שלט רחוק חכם, חיישן אורות, חיישן גשם, תאורת Coming\Leaving Home משענת יד קדמית ומושב נהג מתכוונן לגובה. בלוח השעונים נמצא צג מידע מרכזי המציג את מערכות הרכב ונתוני הדרך, מערכת המולטימדיה כוללת מסך בגודל 8" צבעוני ושישה רמקולים ומערכת FULL LINK ו-BT מקורי, בקרת האקלים CLIMATRONIC מפוצלת לשני אזורים.

סיאט ארונה פנים

רמת הגימור FR מציעה בנוסף גם עיצוב פנימי FR עם חיישני חניה אחוריים מקוריים, מושב נוסע מתכוונן לגובה ומערכת SEAT DRIVE PROFILE המאפשרת התאמת תפקוד מערכות הרכב באופן אופטימאלי לסגנון הנהיגה הנבחר.

ה-Arona מגיע לישראל בשתי גרסאות מנוע: מנוע בנפח 1.0 ליטר TSI עם 115 כ"ס ומומנט מירבי של 20.3 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת DSG אוטומטית בעלת שבעה הילוכים. יכולת התאוצה מ-0 ל-100 בדגם זה עומדת על 10 שניות ותצרוכת הדלק המשולבת לגרסת ה-1.0 עומדת – לטענת היצרנית – על 20 ק"מ לכל ליטר בנזין. גרסה נוספת מציעה מנוע בנפח 1.5 ליטר TSI עם 150 כ"ס ומומנט מירבי של 25.4 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבה ידנית בעלת שישה הילוכים. בגרסה זו יכולת התאוצה מ-0 ל-100 עומדת על 8.3 שניות ותצרוכת הדלק המשולבת – לטענת היצרנית – עומדת על 19.6 ק"מ לכל ליטר בנזין.

ה-Arona מציע מערכות בטיחות אקטיביות כבר ברמת הגימור הבסיסית Style, ביניהן: מערכת בקרת שיוט אדפטיבית משולבת במערכת לניטור מרחק מלפנים – Front Assist, המתריעה על אי שמירת מרחק ומבצעת בלימת חירום בעת הצורך, מערכת לניטור הולכי רגל המתריעה על סכנת התנגשות ואף בולמת במידת הצורך.

 

כתיבת תגובה