גווני החורף החדשים לבית

מזג האוויר מתחיל להשתנות, בערב כבר מרגישים את קרירות הסתו והחורף עוד רגע מתדפק על חלוננו. כל אלה מעלים בנו רצון להוסיף חמימות אל הבית. אחת הדרכים להקנות אווירה חמימה היא באמצעות צבע בעיצוב שמקרין נעימות רכה ועוטפת לצד גוונים הלקוחים מעולם הטבע, צבעים מעט יותר כהים ומלאי עומק. המעצבים של נירלט עם כל הטיפים ליצירת אוירה חמה ונעימה בבית

נירלט עיצוב לעונת החורף 2017

החורף הזה פרט לגשמי ברכה ימטיר עלינו בשורות עיצוב צבעוניות מאופקות מעט, אך ללא זיק של מונוכרומטיות וכן תעוזה באופן בו הגוונים הכהים עוטפים חלק מחללי הבית, לא רק בעולמות של פרטי לבוש אופנתיים, אלא בעולמות עיצוב הבית והלבשתו.

סתיו חורף 2018 יאופיין בגוונים ניטרליים ויחסית כהים, כחול כהה מאד IS 0592  אפור נקי וניטרלי IS 0541, ירוק מעושן שיש בו נגיעה כחולה חזקה IS 0669 שיהוו בסיס לפלטת גוונים רוויה יותר, כי בחורף הזה נחווה הרבה אדום חם עשיר ורווי, כזה שלא מתבייש לשטוף את החלל 1136  IS ולהציפו באור לצידם כתום עמום כמו מייפל כהה IS 1026, ואיך לא, הורוד, כזה שכבר אי אפשר בלעדיו לאור העובדה שבשנים האחרונות מקבל במה ובכל עונה בפרשנות מחודשת. החורף הזה קצת מעושן משולב עם סגול  וחיוור מתמיד I S0104 , בפלטה החורפית נמצא גם את ה"ניוד" מין גוון ניטרלי סוג של בג' כמו כאמל שניתן לאתרו במניפת נירלט IS 0259 אבל ממש בהיר לאיזון כל הסקאלה.

תוך כל הרעש השקט והחורפי ישתלב לו ביופי והדר אין סופי הזהב הלימוני ירקרק FINE GOLD, בריהוט משלים, כמו מנורה או מסגרת למראה כמו גם בטקסטיל ואפילו על הקיר, לא מתחנף בוהק ועשיר אשנה יקנה לחדר מראה אלגנטי מתוחכם וצעיר .

צבעי החורף יוצרים פלטת גוונים מתוחכמת, עוצמתית, רוויה אך קלילה יחסית.

בשילוב של כל הגוונים גם יחד, גוון אחד או שניים, החלל שיעוצב יעמוד בסטנדרטים גבוהים וישדר אלגנטיות נינוחה, גוון אחד כהה לטובת קיר כוח ובשאר הגוונים נגיעות באקססוריז,  טקסטיל, גופי תאורה, מסגרות לתמונה, כל פריט מתוך הגוונים החורפיים ישלים את התמונה לכדי אומנות ההלבשה.

 

 

כתיבת תגובה