הושקה גרסת הספורט למאזדה CX-3

היבואנית דלק מוטורס משיקה את גרסת הספורט למאזדה CX-3. הגרסה החדשה תכלול 2 מערכות חדשות בדגם: יכולת בלימה בפני הולכי רגל ושיפור הנהיגה והנסיעה בכלי-הרכב.

מאזדה CX3 ספורט צילום יח"צ

ה- CX-3 של מאזדה היא מכונית קרוסאובר עירונית והיא פונה לקהל העירוני עם עיצוב מעודכן ואופנתי, ולאחר שהוצגו שני דגמים של המכונית כעת מגיעה גם הגרסה השלישית. גרסת ה-Sport החדשה של ה- CX-3, מציעה מראה ספורטיבי המתכתב עם פילוסופיית העיצוב של מאזדה וכוללת ריפודי Leatherette (דמוי עור בצבע שחור) ומראה פנימי בשילוב צבעים ספורטיבי של שחור, אדום וכרום.

בין השאר כוללת הגרסה החדשה גם חישוקי סגסוגת בקוטר "18, צג נהיגה פעיל ("תצוגה עילית") צבעוני, גימור עור בחופת לוח המחוונים וחיפוי דלתות פנימי דמוי עור שחור.

גרסת ה-Sport  החדשה תכלול את מערכת ה-Smart City Brake Support בגרסתה המתקדמת של המותג, אשר פועלת בטווחי המהירויות של עד 80 קמ"ש וכוללת גם בלימה בפני הולכי רגל, ואת מערכת ה-GVC  המשפרת עוד יותר את הנהיגה והנסיעה ברכב.

פנים מאזדה CX3 ספורט צילום יח"צ

תחת מכסה המנוע של ה-CX-3 פועם מנוע 2.0 ליטרים מסדרת Skyactiv  – מתקדם, קל משקל וחסכוני – המשודך לתיבת הילוכים בעלת 6 מהירויות, עם הספק מרבי, הגבוה בסגמנט, שעומד על 156 כ"ס ומומנט מרבי של 20.8 קג"מ ב-2,800 סל"ד. התאוצה מ-0-100 עומדת על 9.1 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת הינה 16.4  ק"מ לליטר.

גרסת ה-Sport תוצע במחיר של 139,000 ₪ ,והיא ממוקמת  מעל גרסת הבסיס (134 אלף ש"ח), ומתחת לגרסה היותר יוקרתית (145 אלף ש"ח).

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית ב'דלק מוטורס' אמר: "הגרסה החדשה מגשרת בין שתי הגרסאות הקיימות. אנחנו ממשיכים לקחת את המותג מאזדה מהמקום הבטוח והצפוי לטריטוריות פורצות דרך, שהולמות את המיצוב החדש של מאזדה בעולם ובישראל".

כתיבת תגובה