הישג מדהים: שלושה חדרים בבית שמש ב-737 אלף שקל!

מדובר במכרז ל–1,075 יחידות דיור בבית שמש שמיועד לציבור החרדי • הישג ענק ליו"ר וועדת משנה לתכנון ובניה בעירייה, משה מונטג שהוביל את קו מול הרשויות הממשלתיות והצליח להגיע להישגים משמעותיים

רמת בית שמש. צילום: נתי שוחט | פלאש 90

היום שווקה בהצלחה קרקע ברמת בית שמש לציבור החרדי לבניית 1,075 יחידות דיור מתוך 1,159 יחידות בסך הכל. מחירי הדירות שנסגרו במכרז זה ברמת בית שמש מביאים לידי ביטוי הנחה של 23% ממחירן של דירות דומות בשוק:

המחיר התחלתי לדירת שלושה חדרים בגודל 80 מ"ר כולל חניה, מחסן ומרפסת, יעמוד על 737,853 שקל; המחיר התחלתי לדירת ארבעה חדרים בגודל 100 מ"ר כולל חניה, מחסן ומרפסת, יעמוד על 903,291 שקל; המחיר התחלתי לדירת חמישה חדרים בגודל 110 מ"ר כולל חניה, מחסן ומרפסת, יעמוד על 986,010 שקל.

שכונה ד'2 ברובע ד', בדרום רמת בית שמש, היא שכונה חדשה בחלק הצפוני של הרובע החדש. העיר בית שמש, ואת זה כולם יודעים, מוקפת נוף כפרי, סמוכה לקיבוץ נתיב הל"ה, ונמצאת בסך הכל במרחק של כ–35 ק"מ מירושלים. מה שמחזק עוד יותר את ההישג של יושב ראש וועדת המשנה לתכנון ובנייה בבית שמש, כפי שתוכלו לקרוא בהמשך.

הקמת השכונה כוללת גם הקמה של מרכזים מסחריים חדשים, מתחמי חינוך ואף כביש חדש שיחבר בין כביש 375 ועד בית שמש עצמה. השכונה תהייה נגישה לתחבורה ציבורית, שאת מתקניה יקימו יחד עם השכונה. השכונה כוללת תמהיל מגוון של דירות בעלות 3, 4 ו–5 חדרים. השכונה תהייה מותאמת לציבור בצביון חרדי והבניינים מתוכננים בצורה מדורגת על מנת לא לחרוג מהמרקם העירוני הקיים.

מדובר בהישג ענק ליושב ראש וועדת המשנה לתכנון ובניה בעירייה, משה מונטג, שהוביל את קו מול הרשויות הממשלתיות והצליח להגיע להישגים משמעותיים עבור הציבור החרדי. החברות שזכו במכרז הן: זעירא ישראל, ושטרן נתנאל ש. גר נתיב עיסקי בע"מ, אחים אום שותפות רשומה, מגן עבודות הנדסה בנאיות בע"מ, קרית ספר (דיור מודיעין) בע"מ וטריסון יזום ובניה בע"מ.

ראש העיר של בית שמש, משה אבוטבול אמר בעקבות ההודעה על הזוכים במכרז, כי ללא ספק מתברר פעם נוספת שהעיר בית שמש היא עיר העתיד של הציבור החרדי, והמחירים במכרז הנוכחי מאפשרים לזוגות צעירים לקבוע את מגוריהם בבית שמש. "אני מזמין את כולם לבוא ולקנות דירות בבית שמש", סיים אבוטבול את דבריו.

2 תגובות ל: "הישג מדהים: שלושה חדרים בבית שמש ב-737 אלף שקל!"

  1. יאא אבלים זה לא כולל מע"מ

  2. איך אפשר לקבל עוד מידע וכו
    איזה חברה זו והיכן נרשמים

כתיבת תגובה