העו"ד החרדי זכה במכרז ל60 יח"ד ומאות מ"ר מסחרי בבני ברק

קבוצת משקיעים של עו"ד רוני פאלוך מ"לויתן פאלוך משרד עורכי דין" זכתה במכרז על קרקע ברחוב הירקון לפי מחיר מוערך של כ-21 מיליון ₪.

מכרז על קרקע ברחוב הירקון בשכונת קריית הרצוג בבני ברק לבניית כ-60 יחידות דיור לצד מאות מ"ר מסחר, עורר עניין רב בשוק הבני ברקי.

קבוצת משקיעים של עו"ד רוני פאלוך מ"לויתן פאלוך משרד עורכי דין" זכתה בה לפי מחיר מוערך של כ-21 מיליון ₪, המשקף שווי קרקע של כ-365 אלף ₪ ליחידת דיור בתוספת מע"מ והיטל השבחה.

הפרויקט צפוי לכלול שני בניינים בעלי 6 קומות כל אחד בשטח מכר כולל של כ-6000 מ"ר בקירוב, בתוספת חניות תת קרקעיות וקומת מסחר בחזית. תמהיל הדירות יכלול יחידות דיור בנות 3-3.5 חדרים, כאשר האומדן  למחיר התחלתי יעמוד כ- 1.4 מיליון ₪ לדירה כך שהיקף המכירות אמור לנוע סביב 90 מיליון ₪ בקירוב.

האזור בו ממוקמת הקרקע היה ידוע עד לפני מספר שנים כאזור תעשייה מוזנח יחסית, העובר הליך של התחדשות עירונית מקיפה, בצפון העיר, שעתידה לכלול בין היתר תוספת של אלפי יחידות דיור לצד שטחי מסחר ותעסוקה ולהוות ציר ראשי בעיר מרכזית זו. כל זאת כחלק מתכנית המתאר החדשה של בני ברק, אשר בתהליך לקבל אישור לכך מהוועדה המחוזית.

"העיר בני ברק מהווה למעשה סמל למצוקת היצע הדיור במדינה  ולביקוש הקשיח וכל קרקע מהווה זריקת חמצן חשובה לתושביה", אומר עו"ד רוני פאלוך המכהן גם כדירקטור מקצועי בחברת הריט למגורים "מגוריט" ומכהן בה אף כחבר ועדת השקעות ואסטרטגיה.

"אנחנו ב"ה מרוצים מהזכייה, ומאמינים כי בשנים הקרובות יואצו תהליכי ההשבחה באזור ובשיתוף חכ"ל ועיריית בני ברק, נוכל אי"ה לנפק לתושבי העיר חוויית מגורים אטרקטיבית ומפנקת", מסכם עו"ד פאלוך, אשר גיבש את קבוצת המשקיעים הזוכה, העוסקת באיתור קרקעות בעלות פוטנציאל.

 

תגובה אחת ל: "העו"ד החרדי זכה במכרז ל60 יח"ד ומאות מ"ר מסחרי בבני ברק"

  1. כי יש עוד 170 דמי פינוי.
    סה״כ 530 ליחידה.
    רציתי להתחרות, אבל התבע עוד לא עברה.
    ולהשכיב כסף לתקופה ארוכה צריך להיות עציוני. (פאלוך זה הכיסוי שלו)

כתיבת תגובה