הקיץ בעיצומו וכדאי שתדעו, כל אחד יכול להיות צבעי

רבים עוברים דירה בעונה החמה ואלה שלא, מנצלים את הטמפרטורות על מנת לצבוע את הדירה לקראת סיומה של השנה ותחילתה של שנה חדשה. באדיבות מומחי 'טמבור' מוגשים לכם כמה טיפים שיסייעו לכם במשימה הצבעונית

אילוסטרציה. צילום: יח"צ

לפני הכל, תכנון: קיבלתם החלטה לצבוע את הבית או כמה מחדריו. השלב הראשון שעליכם לעשות הוא לשבת עם דף ועיפרון ולהתחיל לתכנן באופן מפורט את כל מה שאתם רוצים להשיג בתהליך צביעת הבית

מה תרצו לצבוע? מה כולל פרויקט: צביעת הבית? האם אתם מעוניינים לצבוע את כל הבית, האם יש חדרים שלא מחייבים צביעה מחדש? ומה הצבע שלכם? זו אולי השאלה הכבדה והמחייבת מכולן. בשלב זה חשוב להחליט מה תהיה פלטת הצבעים לפרויקט.

כמה צבע צריך? הסתכלו היטב על הקיר שלפניכם. כמה צבע אתם צריכים לצבוע את כולו? ובכן, התשובה המדויקת ביותר היא שאין לכם מושג אם לא מדדתם אותו. חישוב כמות הצבע הנדרשת לצביעת בית מבוססת על שטח הפנים של כלל הקירות המיועדים לצביעה. מומלץ להתכונן, חשבו את כמויות הצבע להן תזדקקו מראש.

עם אלו חומרים? זה הזמן להחליט על סוג החומרים שבהם תצבעו את הקירות. בעבר נעשה שימוש נרחב בסיד, אך היום קיימים מגוון רחב של צבעים סינטטיים מתקדמים, המצטיינים בהיקשרות טובה יותר לשכבת הטיח ובעמידות גבוהה יותר ללכלוך ולשחיקת הזמן.

בחרו בצבע המיועד ליישום שאותו תרצו לממש – לצביעה חיצונית או לצביעה פנימית של קירות הבית. לשימוש על קירות פנימיים אנחנו ממליצים לעשות שימוש בסדרת סופרקריל של טמבור, המצטיינת בעמידות גבוהה, יישום קל, ובאפשרות לבחירת גוונים עשירה במיוחד.

ההכנות: מומלץ לעשות הכנה לצביעה בכל הבית ועבור כל חדר בנפרד, להזיז רהיטים למרכז החדר, לעטוף אותם ביריעות הגנה, להסיר וילונות, לכסות משקופים, דלתות ונקודות חשמל, לפרוש יריעות על הרצפה לאורך הקירות, להסיר היטב אבק ולכלוך מהקירות ולהמתין לייבוש מלא שלהם. דאגו שתהיה לכם בהישג יד מטלית לחה לניקוי מהיר של טיפות צבע מהרצפה.

קדימה לצבוע! מומלץ להתחיל תהליך צביעת בית בעבודה עם מברשת באזורים הפחות נגישים ובפינות החדר, ורק לאחר מכן לעבור לכיסוי המשטחים הנרחבים בעזרת הרולר. לקבלת תוצאה מיטבית מציעה טמבור את 'בונדרול סופר', צבע יסוד מקשר שקוף שמתייבש במהירות. שעתיים אחרי הצביעה בבונדרול כבר תוכלו לצבוע את שכבת הצבע שבחרתם.לאחר צביעה בצבע יסוד מומלץ להשתמש בצבעים רחיצים המתאימים במיוחד לקירות שמתלכלכים בקלות, כמו אלה שבחדרי הילדים או במסדרון או במטבח.

כתיבת תגובה