והרי התוצאות: נבחרו אנשי הנדל"ן בפרויקט מקיף שנערך ע"י אתר 'ביזנעס'

עשרות אלפי גולשים הקליקו, השפיעו וקבעו כי הזוכים הם: משה מונטג, היזם אלי קליין, משווק הנדל"ן שוקי סלומון והפירסומאי שעיה איצקוביץ. גם שאר המתמודדים שלא הגיעו לקו הגמר קיבלו הצבעות מאלפי גולשים שהצביעו בעדם והעריכו את פועלם בתחום. כל הפרטים.

אחרי שבוע וחצי סוער הסתיימה ההצבעה בסקר הכי מדובר בענף הנדל"ן החרדי: מספר המצביעים שהשתתפו השנה בסקר שברו שיאים חדשים וניכר היה שאנשים שקשורים לתחום הנדל"ן החרדי רואים בסקר זה כבר סמכא ורצו להשפיע על התוצאה הסופית.

כמות המשתתפים בסקר הפתיעה גם אותנו עורכי האתר. קרוב ל-15,000 איש הצביעו בסקר שהפך לשיחת היום ברשתות החברתיות במגזר החרדי.

חלק מהמתמודדים בסקר היו פעילים מאד ברשתות החברתיות והפעילו לעצמם לובי חזק של מצביעים, חלקם שלחו הודעות ומיילים לחברים ובני משפחה שיתמכו בהם – וחלקם פשוט לא היו צריכים לעשות כלום כי היה מובן מאליו שהם יבחרו בתוצאה הסופית בגלל הפעילות שלהם בתחום. אה, וחלקם גם הפעילו לחץ להיכנס לרשימה….

ובכן, הנה התוצאות.

 

איש השנה בנדל"ן פוליטיקה ורשויות מקומיות

בקטגוריה החשובה מכולם נבחר במקום הראשון, יו"ר הוועדה המקומית בעיריית בית שמש, משה מונטג.  מונטג קיבל כשליש (33%) מן הקולות כשבמקום השני נמצא שר הפנים הרב אריה דרעי עם 29%. בחירתו של משה מונטג למקום הראשון לא מפתיעה בהתחשב בפעילותו בתחום הבניה עבור הציבור החרדי כבר קרוב לעשור. העיר בית שמש הפכה לעיר העתיד של הציבור החרדי הרבה בזכות הפעילות הבלתי פוסקת של מי שנושא בתואר הבלתי רשמי של "שר השיכון החרדי" או כמו שהוא מכונה בחיבה ע"י מקורביו כבולדוזר של בית שמש.

מי שהפתיע במקום השני הוא שר הפנים הרב אריה דרעי שנתפס אצל הציבור כאיש הציבור החרדי הבכיר ביותר שפועל למען מצוקת הדיור. אין ספק שדרעי שדחף במו ידיו את אישור העיר העתידית שפיר ומעורב באופן ישיר במיזמי הבנייה העתידים של המגזר אכן ראוי להערכה על פעילותו. ואכן 29% ממשתתפי הסקר סברו שהוא איש השנה בנדל"ן.

איש השנה בנדל"ן מבין היזמים והקבלנים

בקטגוריית יזם וקבלן השנה נבחר במקום הראשון עם 24% אלי קליין, חסיד בעלזא מירושלים כשבבעלותו חב' "אקה נדל"ן" ששולט כבר למעלה מעשור שליטה ללא מיצרים על שוק הנדל"ן בירושלים וכן בהשקעות ענק בפרויקטים בבית שמש ובשפלה, בזכות יכולתו לזהות ולרכוש בעיתוי הנכון. קליין נחשב כיום כמי שקובע את המחירים בקו הרקיע של ירושלים בכל מה שנוגע למגזר החרדי ולא נראה שמצב זה הלך להשתנות בשנים הקרובות.

איש השנה בנדל"ן בתחום שיווק הנדל"ן

בקטגוריית איש שיווק בנדל"ן נבחר עם כ 35% מהקולות, שוקי סלומון – צעיר ודינמי בענף הנדל"ן שכבר הספיק לעשות לא מעט קילומטרז' בתחום והעתיד עוד לפניו. מכריו של שוקי מעידים כי מדובר באחד התותחים החזקים ביותר בתחום השיווק וכי עוד נשמע עליו רבות. לדבריהם הבחירה של סלומון כאיש השנה במגזר בתחום שיווק הנדל"ן לא הפתיעה איש. סלומון ניהל קמפיין בחירות של ממש ברשתות החברתיות ואף עלה לשידור במסגרת תוכניתו של איש הרדיו מנחם טוקר ברדיו קול חי משם עודד את מצביעיו הרבים להשפיע פעילות שגרמה לו להוביל ולזכות במירב הקולות . המקום הראשון מגיע לו ביושר.

איש השנה בנדל"ן בתחום הפרסום

בקטגוריית פרסום בתחום הנדל"ן היה קרב צמוד שהוכרע רק ביממה האחרונה. במקום הראשון, עם 34% מהקולות, מתייצב הפרסומאי שעיה איצקוביץ', בעלים של משרד הפרסום "תוצאות אפקטיביות". מרפרוף קל בעיתונות החרדית ובאתרים ניתן לראות בשנה האחרונה את טביעת אצבעותיו המקצועיות של איצקוביץ' בכל קמפיין שקשור לנדל"ן כשהוא מצליח להביא תוצאות ללקוחותיו ובכך הפך למעצמה בפרסום ויחסי ציבור בתחום הנדל"ן ומיזמי הבניה לציבור החרדי,  איצקוביץ' גם לא מהסס לקפוץ למים בפרויקטים שצריך להזיע עליהם ועושה זאת בחן ובמקצועיות ומצליח להביא תוצאות.

למקום השני, עם 28% מהקולות, הגיע מוישי מילר הבעלים של משרד הפרסום מילר פוינט שאף הוא חתום על כמה מהפרוייקטים המובילים בתחום הבנייה.

אז ברכות לכל אלו שזכו בסקר  – ולאלו שלא, לא נורא, עצם ההשתתפות בסקר כבר מחמיאה ומוכיחה כי אתם משפיעים בתחום הנדל"ן…

 

2 תגובות ל: "והרי התוצאות: נבחרו אנשי הנדל"ן בפרויקט מקיף שנערך ע"י אתר 'ביזנעס'"

  1. תנו לשוקי סלמון זבל והוא עושה מזה זהב…. מגיע לו ביושר

  2. אלי קליין כבש את ירושלים.כל דירה שניה שנמכרת שם היא שלו.

כתיבת תגובה