חברת Gett תציע לבעלי רכבים פרטיים לבצע משלוחים

חברת שליחויות. צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

בהמשך לשירות בו בעלי קטנועים פרטיים מבצעים שליחויות, מתווסף שירות חבילות גדולות אותו יבצעו בעלי רכבים פרטיים.

"גט דליברי" פלטפורמת השליחויות של חברת Gett הפעילה היום בישראל, אנגליה ורוסיה ממשיכה את המהפכה ומודיעה היום על הרחבת שירות השליחויות גם לחבילות גדולות תחת השם "גט דליברי XL". השירות מוצע בנוסף לשירות הקטנועים של החברה הפועל במרכז הארץ.

השירות החדש יפעל כשירות ללקוחות עסקיים ופרטיים. מחירי המשלוח הינם קבועים מראש, כאשר המשתמש יודע את המחיר עם הזנת יעד השליחות. Gett הקימה פלטפורמה ייעודית לעסקים,  ספקים קטנים וגדולים כאחד. Gett פועלת לשפר את עולם הרכישה האונליין מתוך כוונה לאפשר לצרכנים בישראל לרכוש מוצר ולקבלו תוך מספר שעות בודדות מרגע הרכישה.

Gett נכנסה לתחום המשלוחים והשיקה את השירות הראשוני עוד בשנת 2015. בניגוד למקובל בשוק המשלוחים, המציע שירות איסוף בטווח של שלוש עד חמש שעות, שליחיה מגיעים לאיסוף בזמן מקסימלי של עד 10 דקות מרגע ההזמנה באפליקציה.

השירות מאפשר לכל אדם בעל רכב פרטי, קטנוע או אופניים להצטרף למערך השליחים של Gett. מנתוני החברה שנאספו, שליחים אשר ביצעו משלוחים מעל 8 שעות ביום, הרוויחו למעלה מ – 10,000 שקלים בחודש. Gett מקפידה לשמור על רמת שירות גבוהה ע"י כך שרק שליחים המדורגים גבוה על ידי הלקוחות באפליקציה יכולים לבצע את המשלוחים.

לאחרונה, דואר ישראל וחברת Gett הכריזו על שיתוף פעולה, במסגרתו ניתן להזמין חבילות ופריטי דואר רשום מסניפי הדואר באמצעות אפליקציית Gett תוך חצי שעה בלבד באזור המרכז.

מנתוני החברה עולה כי מתחילת השנה גדל מספר השליחויות ביותר מ 300%, קצב הגידול ממשיך להיות גבוה ועומד על כ-25% חודש אחרי חודש, זמן הגעת שליח עומד על כ-6 דקות, הדירוג הממוצע של שירות המשלוחים באפליקציה עומד על 4.9 כוכבים (מתוך 5), אשר מעיד על רמת שביעות רצון גבוהה של משתמשי השירות.

 

תגובה אחת ל: "חברת Gett תציע לבעלי רכבים פרטיים לבצע משלוחים"

  1. אני קבלן רשום
    מספק עובדים

כתיבת תגובה