ח"כ הרב יעקב ליצמן, ושר השיכון בסיור במרכז הרפואי ברזילי

בתום ישיבת עבודה ממושכת עם ההנהלה והמנכ"ל ד"ר חזי לוי, הצהירו הרב ליצמן, שר השיכון גלנט ומזכיר הממשלה שיעמדו לימין המרכז הרפואי

שר הבריאות לשעבר הרב יעקב ליצמן ובכירי מערכת השלטון הארצית קיימו ביקור רב רושם במרכז הרפואי 'ברזילי' במהלכו חזו במהפכה הרב שכבתית בתשתיות, הציוד ואנשי המקצוע, שעוברת על המרכז הרפואי בהובלתו של המנכ"ל ד"ר חזי לוי.

בסיור השתתפו שר הבריאות לשעבר ח"כ הרב יעקב ליצמן, שר השיכון ח"כ יואב גלנט, מזכיר הממשלה מר צחי ברוורמן, ראש העיר אשקלון בפועל מר תומר גלאם, חברי מועצה, עו"ד ואיש העסקים  מר פיני סבח חבר עמותת ידידי המרכז הרפואי ועוד.

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר חזי לוי, סקר בפני האורחים את ההתפתחות בביה"ח בשנים האחרונות וסקר את המבנים והשירותים החדשים שיושלמו במהלך שלוש השנים הקרובות.

הביקור נחתם בסיור בחדר המיון הממוגן החדש, אשר ייפתח בעוד כחודש. סקירה מיוחדת קיבלו האורחים על הפרויקטים ההולכים ונבנים בברזילי ובהן בניין האשפוז הממוגן. המבקרים הביעו את התפעלותם והערכתם העצומה לאשר ראו ולמהפכה המתחוללת בברזילי.

מנהל המרכז הרפואי ד"ר חזי לוי הציג בפני הנוכחים מצגת רחבת היקף על המצב הקיים בבית החולים ועל התוכניות הרבות שנמצאות בתהליכי ביצוע.

השר לשעבר הרב ליצמן שיבח את פעילותו של ד"ר חזי לוי ואמר "אני מודע להשקעה העצומה בברזילי ואנו בממשלה נמשיך לעמוד לימין ברזילי ותושבי הדרום".

שר השיכון יואב גלנט הביע את התפעלותו האישית וציין כי עוד בהיותו אלוף פיקוד הדרום, בזמן הלחימה בירי החמאס, הוא העלה את הצורך במיגון ביה"ח וחדר המיון והיה משושביני הרעיון לבנות חדר מיון ממוגן והיום הוא חש שהחלום והחזון הולכים ומתממשים.

ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם, אמר במהלך הסיור כי לתושבי אשקלון מגיעה מערכת בריאות מצוינת וממוגנת ואנחנו בהחלט בדרך לשם. כמו כן שיבח ראש העיר את עשייתו של מנהל בית החולים ד"ר חזי לוי על שניצח על כל הפרויקט הזה במקצועיות ובמסירות. השרים, בעידודו של הרב ליצמן, מחולל מהפכות הבריאות בישראל, הבטיחו לסייע לביה"ח ולהמשיך את הבנייה והעשייה.

כתיבת תגובה