יום העסקים הקטנים והבינוניים בכנסת

ח"כ יעקב  אשר : פקידי האוצר מבלבלים את משרדי הממשלה  בתחשיבים מטעים , הסיוע לעסקים הקטנים והבינוניים חיוני לצמיחת הכלכלה בישראל.

ח"כ יעקב אשר בוועדה (ארכיון). צילום: פלאש 90

בדיון מרכזי שהתקיים בכנסת על מצב העסקים הקטנים והבינוניים בהשתתפות שר הכלכלה אלי כהן, חברי כנסת ממפלגות שונות ונשיא איגוד לשכת ארגוני העצמאים והעסקים עו"ד רועי כהן  אמר ח"כ יעקב אשר כי עידוד העסקים הקטנים והבינוניים הוא חיוני והכרחי לצמיחת הכלכלה בישראל ויש צורך לקדם כל הצעת חוק שתיטיב עם בעלי העסקים.

שר הכלכלה ציין בפתח דבריו את שיתוף הפעולה המבורך עם ח"כ אשר שהוביל את רפורמת סליקת כרטיסי האשראי לעסקים קטנים שהוזילה משמעותית את עמלות הסליקה שגבו הבנקים ואת הצעת החוק להעלאת תקרת הפטור השנתית והכללת מקצועות נוספים שאינם זכאים לכך כיום במסגרת עוסק פטור.

ח"כ אשר הדגיש כי הוא שמח שבכנסת הנוכחית יש קבוצה של חברי כנסת כמו ח"כ פורר, ח"כ פולקמן וח"כ מיקי לוי שעובדים כתף אל כתף בכל נושא הסיוע לעסקים הקטנים והבינוניים דבר שהוא הכוח המניע את הכלכלה הישראלית לפרוץ קדימה.

עוד התייחס ח"כ אשר לנושא הנתונים אותם מציבים פקידי האוצר לפני כל הצעה המוגשת לטובת העסקים", פקידי האוצר מציגים תחשיבים מוטעים ומעבירים וסכומים ועלויות מוטעות של כל הצעת חוק  והם בפירוש לא בודקים לעומק את ההכנסות והרווח שיהיה לכלכלה כתוצאה מאישור הרפורמות הללו, גם באופן מיידי וגם אחרי עשר ועשרים שנה"

ח"כ פולקמן שניהל את הישיבה  חיזק את דבריו של ח"כ אשר ואמר: "קידום העסקים הוא נושא חשוב ערכית ומעשית. נדרוש מהממשלה לנקוט צעדים ישימים להסרת החסמים ולהתמודדות עם האתגרים העומדים בפני היזמים להקים עסקים".

כתיבת תגובה