'יקב סגל' משיק לראשונה בישראל את סדרת היינות "Free Run"

Free Run, הינו התירוש הראשוני היוצא מן הענבים .הכוללת שני יינות אדומים חדשים – קברנה סוביניון ומרלו זהו הנוזל הניגר חופשי מן הענב, ללא התערבות, עשיר בטעם, צבע וארומה הייחודיים לכרם ולזן הענבים.

יקבי ברקן. צילום: מנדי הכטמן. פלאש 90

 

Free Run הינו החלק המשובח ביותר המגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב ללא לחץ מלאכותי של מכונות והוא המשיך להתיישן למשך 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. מהחלק הזה, וממנו בלבד, אנו מפיקים את יינות סדרת Free Run.

ההשקה הינה חלק ממהלך מיתוג מחדש של יקב סגל הכולל עדכון של לוגו סגל ונראות חדשה לסדרות היקב

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן סגל מסר: "אני גאה להשיק את סדרת היינות החדשה והמופלאה של סגל 'Free Run', יינות ממיצוי הענבים הראשוני והמובחר ביותר. השקת הסדרה המשובחת, הינה חלק מהזהות המותגית של היקב. כיקב ישראלי, מקומי ושורשי יקב סגל עושה כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם. היקב מייצר יין בשיטות מסורתיות וטבעיות המדגישות את הטעם האמיתי של הענב ואת הקשת הארומטית שלו, ייצור יין עם מינימום התערבות.

 אני מאמין כי המיתוג והנראות החדשה יציגו את תפיסת האיכות של יקב סגל וייצרו זהות מותגית אחידה, ייחודית וגאה, העוברת כחוט השני בסדרות השונות"

סדרת 'Free Run'  החדשה כוללת שני יינות אדומים:

קברנה סוביניון ומרלו

יינות סדרה חדשה זו מופקים מהחלק המובחר ביותר בחומר הגלם – קליפת הענב העשירה בצבע, טעם וארומה הייחודיים לזן ולכרם ומקור הענבים בכרמי ההר הגבוהים בגליל העליון ובירושלים.

ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. ביין זה אין שימוש כלל בסחיטה חזקה אשר עלולה להוביל למרירות ולעפיצות.

מרלו סדרת פרי ראן מחיר 65 צילום יחצ

קברנה סוביניון סדרת 'Free Run' הוא יין הרמוני, מרוכז ועשיר.  היין פירותי ומתובל, בשילוב עץ אלון משולב היטב. צבע היין אדום-שחור כהה. באף ניחוחות קאסיס, שזיף, אוכמניות ועשבי תיבול. הגוף מלא והטאנינים עגולים ורכים במיוחד. בפה טעמי קפה וקליה שמקורם בחבית. הסיומת פירותית, מתובלת, ומתמשכת 

קברנה סוביניון סדרת פרי ראן מחיר 65 צילום יחצ

 מרלו סדרת Free Run" הוא יין עוצמתי, פירותי, מרוכז ועשיר. ליין ארומת פרי מודגשת במיוחדת. האף מתאפיין בניחוחות דובדבן ושזיף, פירות יער, עשבי תיבול וניל וריחות קליה המשתלבים היטב בטעמי היין. צבע היין אדום-שחור. ליין גוף מלא ומרקם קטיפתי, וטאנינים עגולים ורכים, המובילים לסיומת ארוכה ופירותית במיוחד.

אודות יקב סגל

יקב סגל הוקם בשנת 1787 והינו אחד היקבים הוותיקים בישראל. יקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב עוד מימיו הראשונים של היקב. החל מהשלב הראשוני של גידול הגפנים, שבו היקב נותן כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם, ועד לשיטות הייצור של היין המבוססות על מינימום התערבות. שיטות עשייה אלו, הן שיטות עשייה מסורתיות וטבעיות המדגישות את טעמיו האמתיים של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. החזון שלנו הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב.

מחיר מומלץ לצרכן : 65 ₪.

הסדרה תשווק בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה