יש אופטימיות: קיה אופטימה החדשה כבר כאן – בגרסה היברידית

'טלקאר' השיקה בישראל את  קיה אופטימה Hybrid ;  רכב מנהלים היברידי הכולל מערכות בטיחות מתקדמות ומערכת מולטימדיה מקורית בעברית מלאה כסטנדרט בכל הדגמים.

תומר פדר

חברת 'טלקאר', יבואנית 'קיה' בישראל, הודיעה על השקת הדור החדש של רכב המנהלים שלה: מדובר באופטימה Hybrid החדשה המצוידת במנוע בנפח 2.0 ליטר GDI 4 צילינדרים – בעל הספק של  156 כוחות סוס. במכונית מתנע גנרטור היברידי, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית בעלת 6 הילוכים בשילוב עם מנוע חשמלי בעל הספק של 50 כוחות סוס. ההספק המשולב של האופטימה Hybrid הוא 192 כוחות סוס ב-6000 סל"ד.

המנוע החשמלי מקבל כוח ממארז קומפקטי וקל משקל יותר של סוללות ליתיום-פולימר בעלות צפיפות גבוהה. תצורת הסוללה החדשה מעניקה שטח העמסה גדול ושימושי יותר ומאפשרת שילוב של מושבים אחוריים מפוצלים ומתקפלים ביחס 60/40.

השלדה של האופטימה Hybrid קשיחה ועמידה יותר ומכילה למעלה מ-50% פלדה מתקדמת בעלת חוזק מתיחה גבוה (AHSS). בנוסף, שימוש גדול יותר בדבקים מבניים משפרים את רמת ה-NVH (רעש, רעידות ונוקשות) ותורמים לקשיחות המבנית. מבנה מרכב זה מסייע לספק הגנה מפני התנגשויות ולאיכות נהיגה טובה יותר ושקטה יותר.

אופטימה Hybrid החדשה כוללת מאפייני עיצוב ייחודיים כגון תאורת LED מודרנית, כונס אוויר קדמי אקטיבי ייחודי לדגם, פגוש אחורי משופע, מפזר אוויר אחורי המיועד לייעל את זרימת האוויר על ידי מיסוך קצה צינור המפלט, תכנון אווירודינמי של חישוקי הסגסוגת ועוד.

המכונית מגיעה עם שלל מערכות סיוע לנהג ובכלל זה  בלימת חירום אוטונומית ( (AEBמערכת בקרת שיוט חכמה (SCC), מערכת התראת סטייה מנתיב (LDWS) ומערכת התראה על התנגשות מלפנים (FCW).דגם הפרימיום מצויד גם במערכת ניטור שטחים מתים (BSD) ותנועה חוצה מאוחר (RCTA).

הקיה החדשה מצוידת במערכת מולטימדיה מקורית הכוללת צג מגע בגודל של  7.0 אינץ' עם תמיכה מלאה בעברית, יישומים כגון וויז ופנגו ומצלמת נסיעה לאחור עם קווי הנחיה דינמיים. תא הנוסעים גדול, חדשני ופונקציונאלי. צוות עיצוב הפנים הקדיש גם תשומת לב מיוחדת לנוחות המושב, עם מסגרת מושב קשיחה יותר המפחיתה רעידות. מושב נהג מגיע עם כוונון חשמלי.

אורכה של אופטימה ההיברידית מגיע ל-4,855 מ"מ, רוחבה 1,860 מ"מ ובסיס הגלגלים שלה נדיב: 2,805 מ"מ. נפח תא המטען מגיע ל-425 ליטרים. צריכת הדלק, לטענת היצרנית, עומד על 4.4 ליטר ל-100 ק"מ של נסיעה משולבת.

מחירה של האופטימה בדגם EX עומד 164,900 שקלים ודגם פרימיום יימכר ב-174,900 ₪.

2 תגובות ל: "יש אופטימיות: קיה אופטימה החדשה כבר כאן – בגרסה היברידית"

  1. כתבנו החביב
    איפה ההשוואה מול
    הבת דודה סונטה ??

  2. קיה מעולים לאחרונה, היברידית כזאת לא בשורה מרעישה למדי כי זה היה ברור שהם ישחררו עוד רכבים טובים

כתיבת תגובה