איך תבדקו את סביבת הנכס בלי לקום מהכיסא? | צפו בסרטון

הנכס המוצלח והמושלם ביותר הוא זה שיושב בסביבה מוצלחת. כיצד תדעו מה קורה בסביבתו של הנכס? מתברר שבעידן הנוכחי אתם לא חייבים לקום מהכורסא. את כל "הבירורים" תוכלו לעשות בקלות וביישוב הדעת

לבדוק את הסביבה מהכורסא. אילוסטרציה: Volodymyr Kyrylyuk | שאטרסטוק

בעידן הנוכחי לא צריך לצאת מהבית על מנת לדעת אם הצעת ההשקעה שהוצעה לנו משתלמת. נכון שזה מוזר? הרי ברור שמי שרוצה להרוויח מנדל"ן צריך לעבוד קשה. נכון. צריך למצוא נכס, לבדוק אותו היטב ורק אז לרכוש.

הכל נכון. ובכל זאת, גם מי שההצעות מגיעות לפתחו, והקב"ה חסך לו את הצורך לכתת רגליים, וגם מי שכיתת רגליים ומצא נכס ממש מושלם, יכול לשבת בבית ולבדוק את הנכס ביישוב הדעת ובקור רוח (הכי חשוב!).

אז איך עושים את זה? פשוט מאוד. נכנסים למרשתת המכונה בשפת העם "אינטרנט", ומתחילים לנבור קצת. בראש ובראשונה בודקים אם המקום, הסביבה בה נמצא הנכס, סובלת מהגירה שלילית, או להיפך, נהנית מהגירה חיובית.

לאחר מכן בודקים את אפשרויות התעסוקה במקום, את קיומן של חנויות, מרכזי קניות, מרפאות ועוד. בודקים את התחבורה למקום וממנו. בודקים כל פרט שעשוי להשפיע על האנשים שישכרו או ירכשו מאיתנו את הנכס.

ואת כל זה, בעידן הנוכחי, אפשר פשוט לעשות בלחיצת עכבר. אה, ואזהרה! נכס יכול להיות מושלם, רק כאשר הסביבה מושלמת. הסביבה היא זו שקובעת איזו תשואה תצליחו להוציא ממנו בסופו של דבר. הרי לא באתם להפסיד. נכון?

idan1

תגובה אחת ל: "איך תבדקו את סביבת הנכס בלי לקום מהכיסא? | צפו בסרטון"

  1. מדוע לא עובדים לי הסרטונים שלכם לצפיה?

כתיבת תגובה