לפני ואחרי. כך נראה סלון של זוג בני שישים אחרי עיצוב מחדש

במקום ריהוט בשחור-לבן, הלכנו על צבעי מוקה ואפור… לא נגענו בחלונות הישנים שהיו במצב מעולה ובהשקעה קטנה הפכנו את חלל הסלון למקום שמי שנכנס אליו לא רוצה לצאת ממנו. ומדוע בחרנו בריהוט עור?

צילומים: רחל מור

מי גר פה? זוג בני שישים פלוס.

איך הכל התחיל? הבת שלהם פנתה אליי אחרי שהם כבר בחרו ריהוט. היא רק רצתה להתייעץ האם הבחירה נכונה. האם ספה שחורה, כיסאות שחורים ושולחן לבן הם בחירה נכונה. כששאלתי למה הכל שחור-לבן, ענתה כי "זה הכי בטוח", והוסיפה: "אבל האמת היא שההורים שלי ממש לא שלמים עם ההחלטה". כאן נכנסתי לתמונה ובדקתי מה הציפיות שלהם.

הציפיות: לקבל חלל מודרני אבל חמים, והמון המון אור.

מה עשינו? הלבשנו את החלל שהיה במצב מצוין. רצפת שיש מהממת שלא ממש שמתי לב אליה בפעם הראשונה שנכנסתי, חלונות במראה ישן אבל במצב מעולה שאין שום חובה לשנות.

התחלנו עם תאורה. אני מאמינה שתאורה נכונה היא הבסיס לעיצוב נכון. צבע הקיר שהיה לבן לא השתנה, אך התאורה החמימה הוציאה ממנו גוונים רכים ונעימים.

בחירת הרהיטים נעשתה יחד, כשהצעתי ללכת על הגוונים הניטראליים החמימים, הם נהנו מאוד מהיכולת להיות פתוחים לעוד צבעים חוץ מהשחור והלבן. היה חשוב לנו לבחור ריהוט שיהיה גם פרקטי לנכדים שמגיעים הרבה לכן הלכנו על עור שקל לנקות.

גרשוביץ 1

אקססוריז: השלב הכי חשוב בעיצוב הבית הוא האלמנטים ש"מקשטים" את הבית. הוספנו תמונות, כריות ואגרטל. אלו האביזרים הקטנים שיוצרים את ההבדל בין חלל משעמם לחלל חי. תלינו מראה מעל פינת האוכל כדי ליצור אשליה של חלל גדול יותר, ועל מנת לייצר השתקפות בחלל שמוסיפה הרבה יופי.

חששות: לאורך התהליך הם חששו קצת משילוב הצבעים יחד. "אפור ומוקה הולכים יחד?", שאלו שוב ושוב. אז כן. אפור ומוקה הולכים נהדר יחד. זה שילוב מנצח של קר וחם.

תוצאות: היום, כשהבית מוכן. הם שלמים ב-100% עם הבחירה. "אנחנו מרגישים בבית מלון שעוצב במיוחד בשבילנו", ו"מי שנכנס לא רוצה לצאת". כשהלקוחות שלי מרוצים, גם אני מרוצה.

רבקי גרשוביץ היא מעצבת פנים. 052-8223270

כתיבת תגובה