לראשונה במגזר החרדי: ועידת הנשיאות הרפואית של בכירי עולם הרפואה בישראל

בנוכחות בכירי עולם הרפואה בישראל, חנכה עמותת 'רפואה שלמה' את ועידת הנשיאות הרפואית שתעמוד בראש הארגון ותלווה את פעילותו הברוכה. בוועדת הנשיאות – צמרת הרפואה הבכירה בישראל במנעד תחומי הבריאות

עמותת 'רפואה שלמה' בראשות הרב יוסי מרגלית, העוסקת בסיוע והכוונה רפואית, חנכה השבוע בכינוס מיוחד את ועדת הנשיאות הרפואית של העמותה. הכנס שהתקיים במשרדי עו"ד ויינרוט ושות' כלל את צמרת הרפואה של ישראל – פרופ' מנהלי מחלקות ורופאים בכירים ממיטב בתי החולים בארץ,  שהסבו יחד עם ראשי העמותה ואורח המיוחד הגאון רבי משה חיים לאו שליט"א מרבני העיר נתניה וחבר הנשיאות. הכינוס נפתח בברכה מיוחדת ששיגר הרב ישראל מאיר לאו שליט"א –  הרה"ר לת"א יפו שהעביר ע"י בנו שליט"א את ברכתו למתכנסים. הגרמ"ח לאו הרחיב בדברים אודות העמותה ופעולתה הברוכה והשותפות המקצועית בין חברי הנשיאות לראשי העמותה כאשר המטרה הינה אחת, לסייע לחולי ישראל בדרך לרפואה שלמה.

עו"ד ליאב איינס מצוות  עו"ד עמית במשרד ויינרוט ושות', הרחיב בשבחה של העמותה מהיכרות מקצועית כמי שסייעו לפעולתה בהיבטים מקצועיים. סיפורים אישיים רבים הושמעו בכנס מפי בכירי עולם הרפואה והתקיים דיון ממושך על צרכי עולם הרפואה ועל ממשקי הפעולה בין בכירי עולם הרפואה לקהל הרחב.

בהנחיית פרופ' יהודה קולנדר התקיים דיון של הפורום בו הותוו מטרות הועדה ותחומי פעילותה כאשר מגילת היסוד המשותפת נחתמת במעמד זה ע"י כלל המשתתפים – חברי נשיאות הרפואה של 'רפואה שלמה'. בסיום הכינוס העניק הרב מרגלית תעודות הוקרה לנוכחים וציין כי: "עמותת רפואה שלמה עוסקת מזה שנים במתן יעוץ והכוונה רפואית, לכבוד הוא לי לכנס את טובי הרופאים בארץ אשר זכיתי להכיר ולעבוד עם כל אחד ואחד מהם ולחנוך את ועדת נשיאות העמותה. הועדה תדון ותשפר ללא הרף את שירותי העמותה וביחד נגיע בס"ד ליעד הקיומי העולה מן השטח: לסייע לכל אדם ברגעי קושי, לתת תקווה וללוות כל הדרך לרפואה שלמה"

כתיבת תגובה