מהפכה בגיוס תרומות בסיוע בנק מרכנתיל

עשרות מנהלי עמותות בכינוס מקצועי ביוזמת המרכז של 'מרכנתיל' לעסקים ולמוסדות בשיתוף חברת 'משאבים'.

מנהל השיווק לפלח הדתי-חרדי בבנק מרכנתיל, שמואל סילמן

עשרות רבות של מנהלי עמותות, ארגונים ומוסדות, השתתפו השבוע בכנס ייחודי  בנושא גיוס כספים מתורמים. הכינוס, התקיים  באולמי 'בית ישראל' בירושלים בשיתוף המרכז לעסקים ולמוסדות של בנק מרכנתיל וחברת 'משאבים'. בפני המנהלים נישאו הרצאות מקצועיות, ייעודיות וממוקדות בכל הקשור לגיוס כספים מתורמים פרטיים – בייחוד בימים אלו, לקראת חג הפורים, הנחשבים לימי שיא של תרומות כספים.

סמנכ"ל 'משאבים', מרדכי ויטמן, המשמש כיועץ עסקי מטעם משרד הכלכלה ומלווה עשרות עמותות פיננסי בהן חל שינוי משמעותי הודות לליווי האסטרטגי של 'משאבים', העניק "טיפים" חדשניים בעולם התרומות והציג את שיטת הניהול הייחודית שפיתח. השיטה מקנה כלים משולבים מעולם האסטרטגיה ועולם האימון האישי, ומעניקה כלים פרקטיים, ישימים ומקצועיים למגייס התרומות תוך קיום הליך מסודר וממוקד טרם פנייתו לתורם פוטנציאלי לבקשת תרומה והמשך ליווי לאחר התרומה. בתום דבריו התייחס ויטמן לשירות הייחודי שמעניק מרכנתיל לעמותות ומוסדות באמצעות המרכז בראשותו של חיים הולצברג והדגיש את היחס האינדיבידואלי לכל עמותה שחשבונה מתנהל בבנק.

מנהל השיווק לפלח הדתי-חרדי בבנק מרכנתיל, שמואל סילמן, הציג בפני הנוכחים  מגוון פתרונות מימון ובמסגרת ההתנהלות הבנקאית- פיננסית של העמותות. סילמן  התייחס בדבריו למרכז הייחודי של מרכנתיל לעסקים ולמוסדות, המלווה את מנהלי המוסדות באופן אישי ומעניק להם ליווי פרטני המותאם לכל מוסד ומוסד. במרכז פועלים בנקאים המכירים את המוסדות ועולם העמותות והארגונים היטב, ומלווים את המוסדות מבחינה פיננסית בכל צעד ושעל תוך מתן ייעוץ מקצועי והתאמת מוצרים ושירותים לצרכים שלהם.

במהלך מנכ"ל חברת 'משאבים', יוסף ויטמן, נשא גם הוא דברים ותייחס במיוחד לתקציבים ממקורות לא שגרתיים בדגש על מקורות המותאמים למנהלי עמותות מהמגזר כגון קמחא דפסחא, אירועי חגים וכדומה.

בתום הכינוס הודו המשתתפים הרבים לבנק מרכנתיל ולחברת 'משאבים' על הכינוס המועיל והבטיחו לשמור עמם על קשר כדי לייעל את מערך הניהול הפיננסי של העמותות והארגונים.

כתיבת תגובה