מוטי לביא חזר להיות הבעלים המלא על 'כיכר השבת'

איש התקשורת מוטי לביא רכש מynet את חלקו בשותפות האתר, אותו חלק שמכר להם לביא לפני כ5 שנים, ובכך הפכך להיות הבעלים המלא של האתר.

כיכר ו YNET כבר לא

איש התקשורת מוטי לביא מייסד ושותף בכיר באתר החדשות "כיכר השבת" רכש מynet את חלקו בשותפות האתר, אותו חלק שמכר להם לביא לפני כ5 שנים. כך עולה מדיווח באתר "אייס" העוסק בפרסום שיווק ודיגיטל.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

לפי הדיווח בשנת 2012 רכשו ynet ממוטי לביא 49% מבעלות האתר כיכר השבת בכדי לעזור בפיתוחו אולם בחודשים האחרונים לאחר שלביא סירב לתת לynet להפוך לבעל השליטה באתר הוחלט משיקולים מסחריים ותקציביים לסיים את ההתקשרות ולפיכך מכרו בynet את החלק שלהם בחזרה ללביא.

בחודשים האחרונים שמועות עיקשות מדברות על כך שלביא מנסה למכור את האתר כולו או חלקו לאיש עסקים מוכר במגזר החרדי אף שאין לו קשר ישיר לעולם התקשורת אולם ככל הנראה לא צלחו עד עתה המגעים, ולא הבשילו לכדי סגירת עסקה.

אתר כיכר השבת הוא מאתרי התקשורת המרכזיים במגזר החרדי ועל אף שהוא איבד את הבכורה בחודשים האחרונים ל"בחדרי חרדים" הוותיק ממנו, משך תקופה לא מבוטלת נחשב לאתר החזר במגזר. מוטי לביא הוא גם איש רדיו עוד משנת 2003 ושידר במשך השנים ברדיו "קול ברמה" וברדיו "קול חי" ונחשב לדמות מוכרת מאוד בתקשורת החרדית.

כתיבת תגובה