האנטישמיות החדשה והקרן לישראל חדשה

רק זה חסר לנו, ללמוד מהאירופים איך "נלחמים" בטרור. בעוד האירופים בוחשים בישראל בכל דרך ואפילו מנסים לפרק את החברה החרדית מבפנים, שגרירם היוצא מציע לישראל ללמוד מהם איך להילחם בטרור

לארס פאבורג אנדרסן. צילום: מרים אלסטר | פלאש 90

לארס פאבורג אנדרסן הוא שגריר איחוד הרוע והטמטום בישראל. האיחוד האירופי כמובן. והוא מסיים בקרוב את תפקידו.

רגע לפני שהוא חוזר ליבשת המדממת שספגה השבוע שלושה פיגועי טרור מתוקשרים ועוד עשרות שאיש לא טרח לדווח עליהם, שחרר הגאון התורן את ההצהרה הבאה: ישראל יכולה ללמוד מהאיחוד האירופי איך נלחמים בטרור…

מעבר לעובדה שמדובר בבדיחה שאינה מצחיקה איש, מדובר בהשקפת עולם מסוכנת שכבר חרצה את גורלה של אירופה ומתעקשת להרוס גם את מדינת היהודים. השמאל שהתחזק בעקבות תוצאותיה העגומות של מלחמת העולם השנייה, הפך כעבור חמישים שנה לניצחונו הגדול של צורר היהודים היטלר ימ"ש כאשר שדרג בעשורים האחרונים את האנטישמיות למימדים מבהילים ולקח אותה משולי ההמון הנבער אל היכלי השן של האקדמיה.

בעשור האחרון השקיעו מדינות אירופה ואיחוד הרוע מאות מיליוני אירו בישראל. ההשקעות הללו נועדו להרוס את החברה הישראלית מתוכה, להפוך אותה ל"קורי עכביש" כפי שהוגדרה על ידי צורר אחר, חסן נסראלל-ה, ולהחליש אותה לקראת עימות צבאי עתידי.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

גם בתקשורת החרדית ניתן למצוא את גרורותיה של הקרן לישראל חדשה. ישראל של רפורמים ומתבוללים. ישראל מכווצת לגבולות אושוויץ שידיה כבולות על ידי יועצים משפטיים ומערכת משפט לעומתית ואנטי יהודית.

עד כמה שזה יישמע מוזר, הטלפיים של אותו איחוד רוע, ננעצות בחומת קדושתה של הארץ שוב ושוב. והרבה בעזרתם של לבלרים שמכרו את נשמתם לשטן תמורת כסף גדול. אין הכוונה לקמפיין המתוזמר והממומן נגד ה"הדתה" שמנסה לבלום את סחף ההתקרבות לתורה ומצוות של חלקים גדולים והולכים בעם, אלא לעיתונאים ופרשנים חרדים שחוזרים ומדקלמים שוב ושוב דף מסרים שמאלני ומסוכן שמסכן את ביטחונם של תושבי ארץ הקודש.

עיתונאים, הוגי דעות ומובילים חברתיים הזוכים למימון משורה ארוכה של קרנות וחלקם אפילו לא מודע לאג'נדה שמאחורי אותן קרנות, מהדהדים ללא הרף את הדעות הנפסדות וההרסניות של השמאל האירופי ומנסרים את הענף עליהם הם עצמם יושבים.

רק לפני שבוע חשף ארגון 'חותם' את היקף ההשקעה של ארגוני השמאל הקיצוני הנתמכים על ידי האיחור האירופי במלחמה נגד פעילות הקירוב של חב"ד. אותו ארגון אף חשף זמן קצר קודם לכן את היקף ההשקעה של אותה קרן קיצונית בציבור החרדי כאשר היא פועלת לשנות את הציבור החרדי מ"בפנים".

בדו"ח שפרסם הארגון נכתב כי מצד אחד הקרן נלחמת בציבור החרדי ובעולם הערכים שלו, וביד השנייה חודרים ארגוני הקרן לתוככי הציבור החרדי ומנסים לייצר שינוי תודעתי ולשנות את עולם הערכים שלו, תוך שימוש בתקציבי עתק לקידום מגמותיהם".

הכסף, אם תהיתם, מגיע בין היתר מידיהם של אותם גופים שפועלים נגד ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון… קרי, האיחוד האירופי. מה שמחזיר אותנו לדבריו של רשב"י: חזקה, בידוע שעשיו שונא ליעקב. פעם זה הימין הפאשיסטי ופעם השמאל הפסבדו-אינטלקטואלי. השנאה היא אותה שנאה.

תגובה אחת ל: "האנטישמיות החדשה והקרן לישראל חדשה"

  1. טוב שמעלים טענות כאלו (צריך לבדוק את נכונותן) גם במסגרות שאינן עיתוני "הפלס" או "העדה". משום שאם הדברים נכונים, כל הציבור החרדי צריך לזעוק על כך ולא רק הקנאים.

כתיבת תגובה