מעצב העל ההולנדי פיט היין אייק כעת באיקאה עם קולקציה חדשה: INDUSTRIELL

קולקציית הקפסולה לזמן מוגבל תוצג בחנויות איקאה ברחבי הארץ וכוללת מגוון של רהיטים במראה עבודת יד שפותחו בטכנולוגיה חדישה וירוקה * איקאה פיתחה דרכים ברות קיימא לעבוד עם עץ, זכוכית, קרמיקה וטקסטיל על מנת לייצר מוצרים ייחודיים. הקולקציה תושק בישראל במהלך חודש מאי, במסגרת ההשקה העולמית וכחלק מקטלוג 2018 שהושק תחת הנושא: "תעשו מקום לחיים"

איקאה משיקה קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת resize_resize

איקאה משיקה בחודש מאי הקרוב, את קולקציית INDUSTRIELL – שיתוף פעולה עם מעצב העל ההולנדי פיט היין אייק. הקולקציה שתושק במהדורה מוגבלת כוללת בתוכה חגיגה בעיקר סביב פינת האוכל: שולחן וכיסאות בגימורים טבעיים בשלל צבעים, גופי תאורה עם גימורי עץ, צלחות, כוסות ועוד.

הקולקציה עושה שימוש בחומרים ממוחזרים כגון עץ מלא וממוחזר, זכוכית ממוחזרת, קרמיקה ועוד, זאת כחלק מהחשיבה והמחויבות של איקאה לנושא הקיימות. מוצרי הקולקציה מעניקים הרגשה של "עבודת יד", כאשר כל פרט עוצב בצורה קפדנית ומעוצבת, מה שהופך את הפריטים לייחודיים המשלבים אלגנטיות ופשטות גם יחד.

הקולקציה היא אחת מ – 11 קולקציות קפסולה במהדורה מוגבלת, שמושקות במהלך 2018, כחלק מהקונספט האיקאי של הקטלוג הנוכחי- "תעשו מקום לחיים".

 

החיבור של איקאה עם המעצב פיט היין אייק, נולד על מנת ליצור עיצובים לפינות ישיבה נוחות ופונקציונליות שישמשו את כל דיירי הבית.  המעצב הולנדי ידוע בחיבתו למרכיבים מיוחדים כדוגמת הקרמיקה והזכוכית, בעיקר בשל המורכבות והחיבור לנושא הקיימות, ערכים שמתחברים היטב למודל האיקאי ליצירת חיים טובים יותר.

הקולקציה תושק בישראל ובעולם במהדורה מוגבלת בחודש מאי 2018.

טווח מחירים: החל מ – 29-1,395 שקלים.

ניתן להשיג בחנויות IKEA:  נתניה, ראשל"צ, קריית אתא ובאר שבע.

כתיבת תגובה