עיריית אשקלון נערכת לפינוי 700 גרוטאות רכב מרחבי העיר

ראש העיר בפועל של אשקלון, תומר גלאם, הודיע על מבצע לפינוי כלי רכב נטושים שהוצבו ברחובות העיר. למבצע קדמו כמה וכמה התראות לבעלי הרכבים שיישאו גם בעלות הפינוי

פינוי רכב נטוש. צילום: עיריית אשקלון

שמים סוף לגרוטאות רכבים ברחבי העיר אשקלון. העירייה צפויה לגרור בקרוב מאות גרוטאות במטרה למגר את תופעת הצבת כלי-הרכב הנטושים ברחבי העיר באופן סופי ולשפר משמעותית את הנראות ברחבי העיר.

"מדובר בכלי רכב שאינם בשימוש, התופסים מקומות חנייה ומהווים עם הזמן גם מפגע חזותי, סביבתי ובטיחותי", אמר ראש העיר בפועל, תומר גלאם. השבוע החלו עובדי השיטור העירוני במנהל התפעול במבצע מסיבי לפינוי עשרות גרוטאות רכב וגרירתם למגרש ייעודי.

למבצע קדמו התראות שהודבקו על הרכבים הנטושים, בנוסף לשליחת התראות בדואר לבעלי רכבים שזהותם ידועה. במסגרת המבצע, שיימשך מספר חודשים, צפויים להיגרר למעלה מ-700 מכוניות נטושות, במטרה למגר את התופעה באופן סופי ולשפר משמעותית את הנראות ברחבי העיר.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

ראש העיר בפועל, תומר גלאם, אמר: "עם כניסתי לתפקיד קיבלתי עשרות פניות מתושבים שהתלוננו על התופעה הקשה. לאחר עבודת מיפוי ובירור הנחיתי את מנהל התפעול להיכנס לעובי הקורה בנושא ולבצע פינוי של הרכבים מכל חלקי העיר. מדובר בכלי רכב שאינם בשימוש, התופסים מקומות חנייה ומהווים עם הזמן גם מפגע חזותי, סביבתי ובטיחותי. הגיע הזמן לשים סוף לתופעה הזו".

לדברי ראש מנהל תפעול, מישל ברק, מלבד איתור הגרוטאות באמצעות סיורים יזומים, בעלי הרכבים הנטושים מוזמנים לפנות ישירות למוקד העירוני 106 ולבקש את גרירת הרכב שבבעלותם למגרש הייעודי.

כתיבת תגובה