ראשי הדואר ביקרו ב'עזרה למרפא' והעניקו לרב פירר גיליון 'הבול שלי' כאות הוקרה

במהלך הפגישה נחשפו ראשי הדואר לפעילות מפעל "עזרה למרפא" והתרגשו לנוכח מפעל החסד האדיר שהקים הרב פירר בכל רחבי הארץ * גיליון "הבול שלי" מבית השירות הבולאי בדואר, מאפשר לכם ליצור בקלות ובמהירות  גיליון בולים עם תמונה אישית.

הרב אלימלך פירר בהשקת בול של דואר ישראל לכבודו | צילום: יח"צ

בשירות הבולאי של דואר ישראל הפיקו גיליון 'הבול שלי' במלאות 40 שנה להקמת ארגון 'עזרה למרפא' וכאות הוקרה לרב אלימלך פירר ● יו"ר דריקטוריון הדואר מר חזי צאיג: "הרב פירר הוא דוגמה לעוצמה של חסד יהודי ו'דואר ישראל' שמחה לחזק את 'עזרה למרפא'.

במלאת 40 שנה להקמת ארגון "עזרה למרפא" שהקים הרב אלימלך פירר וכאות הוקרה לארגון ולפועלו של הרב פירר, הפיקו בדואר ישראל גיליון "הבול שלי" של השירות הבולאי. בימים האחרונים הגיע יו"ר דירקטוריון הדואר, מר חזי צאיג, ללשכתו של הרב אלימלך פירר, חתן פרס ישראל, במשרדי "עזרה למרפא" בבני ברק, והעניק לו את גיליון הבולים המיוחד.

בפגישה השתתפו עוד מטעם הדואר גם מנהל השירות הבולאי אלחנן שפירא, סמנכ"ל תקשורת והסברה בדואר הגב' נוי קדם ועוזרו של יו"ר הדריקטוריון, יהונתן מלכה. במהלך הפגישה נחשפו ראשי הדואר לפעילות מפעל "עזרה למרפא" והתרגשו לנוכח מפעל החסד האדיר שהקים הרב פירר בכל רחבי הארץ.

במהלך הפגישה סיפר יו"ר דירקטוריון דואר ישראל על השינויים שהוטעמו בשנים האחרונות במערך הדואר כולו, לצד הרחבת הפעילות בסניפי ומרכזי מסירת הדואר והיערכות הדואר להמשך הגידול הצפוי במספר החבילות שצפוי הדואר למסור.

לדברי יו"ר דירקטוריון דואר ישראל, מר חזי צאיג: "אצל הרב פירר נחשפנו לעולם חסד מיוחד ולפעילות ארגון 'עזרה למרפא', החולש על תחומי פעילות רבים למען ציבור החולים בישראל. הרב פירר הוא דוגמה אישית לעוצמה של חסד יהודי ונחשב לדמות חיובית המוכרת כמעט בכל בית ישראל, ואך טבעי הוא שכחלק מהעמקת הקשר שבין דואר ישראל לציבור החרדי נחזק את המפעל המיוחד של הרב פירר".

גיליון "הבול שלי" מבית השירות הבולאי בדואר, מאפשר לכם ליצור בקלות ובמהירות  גיליון בולים עם תמונה אישית. תוכלו לבחור כל סוג גיליון לכל אירוע או מטרה. תמונתכם תודפס לצד כל בול בגיליון שבחרתם. הבולים משמשים כבולי דואר ישראל לכל דבר.

כתיבת תגובה