שיא בפסח מלון איילנד בנתניה: כל הסוויטות נחטפו תוך חודש

המלון השוכן בלב הטיילת המדהימה של נתניה ונחשב לאחד משלושת מלונות הסוויטות היוקרתיים בישראל.* מנכ"ל החברה יוני כהנא מדגיש  כי "הייחודיות של חברתנו היא 'חשיבה מחוץ לקופסא'.

מלון איילנד נתניה

הביקוש לנופש פסח ברמה גבוהה במיוחד מבלי להתפשר על רמת הכשרות, הביא השנה את חברת כהנא גרופ YKG להפיק את נופש פסח ברמה הגבוהה בישראל – פסחמש כוכבים במלון 'איילנד' השוכן בלב הטיילת המדהימה של נתניה ונחשב לאחד משלושת מלונות הסוויטות היוקרתיים בישראל.

השילוב של המלון הייחודי והמוניטין של חברת כהנא גרופ הביאו לשבירת שיא חדש בתחום נופשי הפסח למהדרין – בתוך חודש מהתחלת השיווק הוזמנו כל הסוויטות במלון לפסח.

מאות אורחי נופש 'פסחמש' ייהנו במהלך החג מהופעות של ענקי הזמר היהודי: קומזיץ מוזיקלי עם מוטי שטיינמץ המארח את ישי ריבו בליווי אריק דביר והלהקה, האמן האהובשולי רנד, אמן הסקסופון דניאל זמיר ועוד.. במשך כל ימי החג יתקיימו תכניות ומופעים לכל המשפחה: טלפתיה, טריוויה, מופעי ילדים, הרצאות, סדנאות לנשים ועוד..

על הארוחות – החלק המרכזי והחשוב בנופש פסח מופקד שף המלון עודד סיידא (לשעבר שותפו של השף יונתן רושפלד) הנערך בימים אלה על תכנון מנות ייחודיות לחג הפסח תחת ההכשר המהודר של הרב אליהו רוטנברג שליט"א. גורמה למהדרין כבר אמרנו?

חברת 'כהנא גרופ' ידועה בעשור האחרון בהפקת נופשים כשרים למהדרין בישראל וברחבי העולם. מנכ"ל החברה יוני כהנא מספר לאתר ביזנעס כי "הייחודיות של חברתנו היא 'חשיבה מחוץ לקופסא' ביציקת תוכן עשיר ומגוון בכל נופש, בנוסף לטיולים ואטרקציות מהנות לכל המשפחה. ברוך השם אנחנו מלאי סיפוק עם מעל 25,000 איש שנהנו איתנו בשנים האחרונות".

לאתר הנופש: www.p5.ykg.co.il

שף המלון עודד סיידא
מוטי שטיינמץ – צילום ישראל ברדוגו

שולי רנד

כתיבת תגובה