אודי בחרה בנהג מרוצים ישראלי להתחרות מטעמה במירוץ היוקרתי

הנהג, בר ברוך, רק בן 21, נהנה מתמיכתה של חברת 'קאווה גרופ'. יטוס היום (ד) לאיטליה כדי להתאמן לקראת המרוץ הראשון שיתקיים במסלול אימולה כבר בסוף השבוע הקרוב

בר ברוך. יביא כבוד לספורט המוטורי בישראל.

יצרנית הרכב הגרמנית אאודי בחרה בנהג מרוצים ישראלי להתחרות מטעמה באליפות איטליה לרכבי יוקרה – Super GT3: בר ברוך – הישראלי הראשון בקבוצה הרשמית של אאודי באיטליה, ינהג ברכב Audi R8 LMS  היוקרתי במהלך עונת המרוצים הקרובה.

ברוך, רק בן 21, נהנה מתמיכתה של חברת 'קאווה גרופ'. הוא יטוס היום, (25 באפריל למניינם) לאיטליה כדי להתאמן לקראת המרוץ הראשון שיתקיים במסלול אימולה כבר בסוף השבוע הקרוב.

אליפות איטליה לרכבי יוקרה, Super GT3 – אחת מליגות מרוצי המסלול הנחשבות באירופה. היא מאופיינת ביריבות היסטורית בין יצרניות רכב גדולות כמו פרארי, אאודי, מרצדס, אסטון מרטין וב.מ.וו. מרוציה מתקיימים במסלולים המפורסמים ביותר באיטליה כמו אימולה, מיזאנו, מונזה ומוג'לו, בהשתתפות נהגים ותיקים, מנוסים ומפורסמים.

בר ברוך ומכונית האודי

לדברי בר ברוך: "זו התרגשות גדולה וקפיצת מדרגה עבורי לנהוג בקבוצה הרשמית של אאודי. בעונת המרוצים 2017 התחריתי בקבוצת למבורגיני. בסבב הנוכחי חברת אאודי, הבעלים של למבורגיני, ביקשה אישור מיוחד למשוך אותי אליה לטובת אליפות איטליה, החתימה אותי להיות הנהג הישראלי הראשון באאודי ואני גאה במעמד זה. אני משקיע את כל כולי בספורט המוטורי, שאגב מתפתח, באופן מתמיד, גם בישראל. בחודשים האחרונים מתנהל מהלך להבאת פעילויות ספורט מוטורי מקצועיות של אאודי ספורט איטליה לישראל. כולי תקווה כי שיתוף הפעולה שלי עם אאודי באליפות איטליה עתיד לפתוח צוהר לפעילויות האלו להתממש בקרוב. אני מודה ל'קאווה גרופ' על התמיכה הרבה, המאפשרת לי להתמקד בהתפתחות הספורטיבית ולהתרכז בהכנות למרוצים באיטליה".

כתיבת תגובה