אוטוטוקס הישראלית פותחת שלוחות בטוקיו, בנגויה ובסיאול

החברה הישראלית מכפר נטר שעדיין לא חגגה עשור, כבר הספיקה להרחיב בצורה ניכרת את הפעילות הבינלאומית שלה לאחר שיצרה שיתופי פעולה מעניינים עם יצרניות שונות. כעת היא מתקרבת ללקוחות שלה במזרח אסיה

רם שלום. צילום: יח"צ

'אוטוטוקס', הישראלית מכפר נטר שמפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים למניעת תאונות באמצעות מערכי שבבי V2X) Vehicle-to-Everything), מרחיבה את הפעילות הבינלאומית שלה ומשיקה שתי שלוחות ביפן ושלוחה בקוריאה, במטרה לספק תמיכה מקומית הדוקה ליצרני רכב ברחבי אסיה והאוקיינוס השקט.

בראש השלוחה החדשה של אוטוטוקס ביוקוהמה שבטוקיו יעמוד רם שלום, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק לאזור אסיה פסיפיק באוטוטוקס, שיעתיק את פעילותו ממשרדי החברה בישראל למשרד החדש באזור טוקיו. שלום שהצטרף לאוטוטוקס לפני כשלוש שנים, צבר ניסיון אינטנסיבי של יותר מעשר שנים בניהול פרויקטים ומו"פ, לצד שיווק ופיתוח עסקי בינלאומיים בדגש על עבודה מול אזור אסיה והאוקיינוס השקט.

בראש השלוחה השנייה של אוטוטוקס ביפן, שממוקמת בנגויה, ומספקת תמיכת מחקר, פיתוח ותמיכה טכנית ללקוחות ולשותפי החברה ביפן, עומד גלעד מלר, שצבר יותר משמונה שנות ניסיון בפרויקטי בניהול פרויקטים ללקוחות בתחום. אוטוטוקס מסרה כי הניסיון הרב-תחומי והידע המעמיק של מלר ב-V2X יתרמו באופן משמעותי להאצת זמני הפיתוח עבור לקוחות החברה ביפן ובאזור אסיה פסיפיק בכלל.

על רקע הצמיחה העסקית המהירה של אוטוטוקס בדרום קוריאה, הקימה החברה שלוחה גם בסיאול. שלוחה זו תספק תמיכה טכנית ושירותי מו"פ ללקוחות ולשותפי אוטוטוקס במדינה זו. אוטוטוקס גייסה לאחרונה לשלוחתה בסיאול מנהל טכני מקומי בעל ניסיון מקיף בתחום ה-V2X.

הרחבת הפעילות במזרח אסיה היא חלק מתנופה עסקית בינלאומית של אוטוטוקס בשנה האחרונה שכללה הכרזה על שיתוף פעולה עם ענקית מערכות האלקטרוניקה לרכב, דנסו (DENSO) היפנית, שתשלב בפלטפורמת ה-V2X אותה היא מספקת ליצרניות רכב, את מערכי השבבים ל-V2X של אוטוטוקס.

ייצור המוני של הפתרון החדש, המיועד בשלב הראשון לשוק בצפון אמריקה, צפוי להתחיל ב-2019. ביוני האחרון הכריזה אוטוטוקס על פרויקט פיתוח עם בוש הגרמנית לפיתוח טכנולוגיה למניעת תאונות אופנועים באמצעות תקשורת בין כלי רכב לאופנועים. בסוף יוני השלימה אוטוטוקס סבב גיוס הון בהיקף 40 מיליון דולר שכלל השקעה מקרן Mirai Creation – זרוע ההשקעות של טויוטה.

רם שלום, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק לאזור אסיה פסיפיק באוטוטוקס, אמר: "השוק האסייתי בכלל והשווקים ביפן ובקוריאה בפרט, חשובים לצמיחתה של אוטוטוקס. שווקים אלה מהווים זירת מפתח לכל תעשיית הרכב העולמית ולטכנולוגיות ה-V2X. העסקה שלנו עם דנסו ומהלכים אחרים שביצענו הביאו לזינוק ברמת האמון של שווקים אלה באוטוטוקס וברמת העניין של חברות משמעותיות באזור זה בהשתלבות באקו-סיסטם שיצרנו ל-V2X".

כתיבת תגובה