איך אפשר לחדש חדר ילדים ולהעביר ריהוט מבנות לבנים ולהפך?

הצבעים המיוחדים לעץ מסדרת פוליזור של 'בי.ג'י פיינט' יסייעו לכם להעביר חדר ילדים מבנים לבנות ולהיפך. הצבעים מבוססים על מים, ידידותיים לסביבה, באים במגוון צבעים ומתאימים לכל סוגי העץ

כך תחדשו את חדר הילדים. צילומים: בי ג'י פיינט | יח"צ

הורים מטבעם מבקשים להעניק לילדיהם בטיחות ואיכות ללא פשרות. לכן, מרבית חדרי הילדים כוללים ריהוט מעץ מלא: שולחן, מיטה, ארון, לול, מדפים וכדומה. את רהיטי העץ מומלץ לתחזק ולטפח בכדי שהעץ לא ישנה את הגוון או הברק שלו, ולא ייסדק. לשם כך תוכלו לעשות שימוש בצבע מיוחד לעץ של בי.ג'י פיינט מקבוצת 'אשטרום' – פוליזור לעץ על בסיס מים, במגוון צבעים.

עד כה, מרבית מוצרי הפוליזור לעץ היו מבוססים על שמנים ומדללים שאינם ידידותיים לסביבה או שאינם בטוחים לשימוש. הפוליזור הזה מבוסס על מים, ידידותי לסביבה, בטוח לשימוש ונטול ריח כך שהוא אידיאלי לחדרי ילדים.

הוא מגיע במבחר גוונים שונים וניתן להתאים את מידת שקיפותו בהתאם לצורך. החל משקיפות טבעית שמותירה את מרקם העץ הטבעי, ועד לאטימות מלאה שמשנה לחלוטין את מראה העץ, ומקנה עיצוב חדשני לחדר הילדים. בדרך זו, ניתן לשמר ולחדש את ריהוט חדר הילדים ולהעבירו מילד לילד ואף להחליף בין המינים, שכן ניתן לשנות את צבעיו מכחול לורוד וההפך כמובן.

כמו כן, צבעי הפוליזור מותאמים לכל סוגי העץ (איפאה, אורן, אירקו, במבוק וכדומה) ומכילים חומר פעיל נגד היווצרות פטריות, עובש וריקבון. בנוסף, הם עמידים באופן מלא בפני קרינת UV שעשויה לחדור לחדר הילדים דרך החלונות ולגרום לדהיית גוון העץ.

מחיר מומלץ לצרכן – 125 שקלים ל-2.5 ליטרים

כתיבת תגובה