איקאה משיקה קולקציית קפסולה בשיתוף עם מעצב העל הבריטי טום דיקסון

DELAKTIG, היא אחת מ – 11 קולקציות קפסולה במהדורה מוגבלת, שיושקו במהלך השנה הקרובה, כחלק מהקונספט האיקאי של הקטלוג הנוכחי- "תעשו מקום לחיים".

טום דיקסון בקולקציית קפסולה עם איקאה צילום איקאה

DELAKTIG  קולקציית הקפסולה לזמן מוגבל כוללת ספות ומערכות ישיבה מודולריות, המציעות עולם שלם של אפשרויות עיצוביות חדשניות הקולקציה תושק בישראל במהלך חודש פברואר, במסגרת ההשקה העולמית וכחלק מקטלוג 2018 שהושק תחת הנושא: "תעשו מקום לחיים"

איקאה משיקה שיתוף פעולה יחיד מסוגו עם מעצב העל הבריטי טום דיקסון. במסגרת שיתוף הפעולה, עיצב דיקסון עבור איקאה, קולקציית קפסולה ייחודית תחת השם DELAKTIG. הקולקציה כוללת ספות ומערכות ישיבה מודולריות, לצד תאורה מעוצבת המתאימה לחדרי מגורים.

DELAKTIG, היא אחת מ – 11 קולקציות קפסולה במהדורה מוגבלת, שיושקו במהלך השנה הקרובה, כחלק מהקונספט האיקאי של הקטלוג הנוכחי- "תעשו מקום לחיים".

במסגרת הקולקציה ניתן למצוא מגוון של מערכות ישיבה, כאשר הצרכנים יכולים לעצב בעצמם את חדר המגורים. החל ממיטה ועד ספה או שזלונג, כאשר ניתן להשתמש בכל רהיט ביחד או לחוד. מטרת הקולקציה היא להעניק לכל אחד את החופש האומנותי שלו לייצר שילובים כרצונו מחד, ולהפוך את הסלון למעוצב עם גוונים רכים שניתנים לשילוב עם כל שאר חלקי הבית מאידך.

איקאה קולקצית קפסולה עם טום דיקסון צילום איקאה_resize_resize

החיבור של איקאה עם טום דיקסון, נולד על מנת לאפשר ללקוחות לחשוב "מחוץ לקופסא", ממש כמו המוטו של מעצב העל, שמאפשר שימוש חופשי בכל העיצובים ליצירת פינות ישיבה נוחות, אופנתיות ופונקציונאליות. ערכים אלו מתחברים היטב עם המודל האיקאי, שמטרתו לאפשר חיים טובים ונוחים עבור כמה שיותר אנשים.

שיתוף פעולה זה, מגיע כמה חודשים אחרי השקת הקולקציה YEPPRLIG, שעוצבה בשיתוף עם מותג העיצוב הדני HAY. בהמשך השנה צפויות השקות נוספות, בשיתוף מעצבי על נוספים. מהלך זה מגיע כחלק מהשאיפה של איקאה להנגיש עיצוב איכותי לקהל גדול ככל האפשר, וזאת מתוך מחויבות לעיצוב וייצור פריטי ריהוט בעלי אופי בינלאומי, במחירים שווים לכל כיס.

הקולקציה תושק בישראל ובעולם בחודש פברואר 2018.בטווח מחירים: החל מ – 295 ₪.

 

 

כתיבת תגובה