אם אינך הנהג, למה שלא תזמין לעצמך קפה ומאפה בקליק?

אפליקציית הניווט הישראלית (לשעבר) משיקה פיצ'ר נוסף לטובת הנהגים. הפעם מדובר בכפתור שיאפשר לכם להזמין קפה ומאפה מ-11 אלף סניפי דאנקן דונט'ס בארצות הברית. בקרוב בארץ?

אפליקציית ווייז. צילום: dennizn | שאטרסטוק

כמעט ארבע שנים עברו מאז רכישתה ההיסטורית של ווייז הישראלית על ידי גוגל. מאז עברה האפליקציה לא מעט שינויים, שדרוגים ושיתופי פעולה עם הרשויות. כשהאחרון שבהם הוא "שיתוף התברואה" ברשויות המקומיות. פיצ'ר המאפשר לכם לדעת בזמן אמת היכן נמצאת משאית הזבל ולבחור בדרך חלופית.

שלל השדרוגים והסכמי שיתוף הפעולה בין 'ווייז' לרשויות, ביניהם גם ה"מלשינון" של המשטרה, הפך את תוכנת הניווט הפופולארית לכלי חובה לכל נהג ישראלי. מה שכמובן יוציא לכם מהראש את הרעיון להסיר את האפליקציה במקרים שפחות תאהבו. כעת החליטו ב'ווייז' שהגיע הזמן להגדיל את מערך המודעות באפליקציה והיא תציע לכם מעתה את האפשרות להזמין קפה ועוגה ישירות ממסך הניווט. רק אל תשכחו לשקר ולהקליק על "אינני הנהג". אה?

פיצ'ר ה-Order Ahead החדש, שלפי שעה פועל רק בארצות הברית, מאפשר למשתמשי Waze לבחור מהמפה את הסניף הקרוב ביותר אליהם, מתוך כ-11 אלף סניפים שמפעילה רשת Dunkin' Donuts, ולהזמין את הקפה והמאפה מהרשת הפופולארית במדינה. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין 'ווייז' לחנויות שמבצעות הזמנות של ממש ולא רק עם עסקים. זאת נוסף על הבאנרים השיווקים המציעים "מסעדה בסביבה" וכדו'. מתי יגיע הפיתוח החדש לישראל? ימים יגידו…

אגב, אם גם אתם בעלי עסקים, הכנו לכם מדריך להוספת העסק ל'ווייז' בחינם.

 

כתיבת תגובה