אפליית חרדים: בקשה לצו ביניים נגד הגרלת מחיר למשתכן

פרסום ראשון: למרות שסדרה ב' בהגרלות "מחיר למשתכן" יועדה כביכול גם למגזר החרדי, עו"ד נתן רוזנבלט בדק באותיות הקטנות, גילה את האפליה נגד הציבור החרדי ומיהר לבקש צו ביניים נגד קיום ההגרלה

בונים בבית שמש. צילום: יעקב לדרמן | פלאש 90

פרסום ראשון: עורך הדין נתן רוזנבלט הגיש אתמול לבית המשפט העליון בקשה דחופה למתן צו ביניים ולהורות לעצור את הרישום להגרלה הגדולה של מחיר למשתכן הנוכחי. או לחילופין, שלא לערוך את ההגרלה בפועל, עד להחלטה אחרת של בית המשפט.

בנימוקים לבקשה מפרט  רוזנבלט כי הבעיה היא "באותיות הקטנות" של התנאים להגרלה שם נאמר כי יחול שינוי במתכונת ההרשמה. והוא מפרט: "לפי השינוי, אכן יוכלו כולם להירשם, כולל סדרה ב', אלא שההגרלה תיערך לחברי סידרה א' בלבד. ורק במקרה שתיוותרנה דירות לאחר סיום ההגרלה. אז, ורק על דירות אלו, תיערך הגרלה עם משתתפי סידרה ב'".  

חשוב לציין, אומר עו"ד רוזנבלט, כי נדיר שנותרות דירות לאחר ההרשמה המאסיבית של סידרה א'. וגם המקרים הנדירים הם במקומות חסרי ביקוש או במספרים נמוכים במיוחד. כך שהאפליה זועקת לשמיים.

לאור  זאת מבקש עו"ד רוזנבלט מבית המשפט העליון להורות על הקפאת ההגרלה הגדולה של דצמבר, עד להחלטה אחרת בנדון.  "יש לציין כי פעולה כזאת לא תסב כל נזק לאף אדם או גוף בישראל (להערכת העותר, העוסק בתחום, כמעט כל הדירות ממילא במצב של טרום היתר בניה). לעומת זאת, אי עצירת ההגרלה עלולה לגרום נזק בלתי הפיך לכעשרת אלפים משפחות בישראל", נכתב בבקשה, "או לחילופין, מתבקש בית המשפט להורות, על אי עריכת ההגרלה בפועל. באופן שהיא תוכל להיפתח מחדש, אם וכאשר יחליט כך  ביהמ"ש".

4 תגובות ל: "אפליית חרדים: בקשה לצו ביניים נגד הגרלת מחיר למשתכן"

  1. כל הכבוד להרב רוזנבלט
    זכינו לאחד שדואג לציבור שלנו

  2. מה הקשר לאפליה לציבור החרדי?

  3. מה כל הכבוד לו?
    הורס לכל אלה שיש להם תעודה מסדרה א,
    אם הם היו חילונים אז הם היו זוכים כבר מזמן ורק בגלל שהם חרדים הם צריכים לסבול כי פתחו את ההגרלות הקודמות בבית שמש גם לסידרה ב ללא מתן עדיפות וככה זכו הרוב שיש להם סידרה ב.
    והכל בזכות רוזנבלט ועוד כמה אנשים טובים

  4. לחילונים יש מספיק דירות בכל הארץ ,הם לא יגיעו לרמה ד' בבית שמש
    אז למה הבקשה לבגץ???????????.
    נא לא לקלקל לסדרה א מהציבור החרדי , הם נרשמו קודם ,מותר להם לזכות לפני סדרה ב

כתיבת תגובה