'אשטרום' תשמש כקבלן המבצע בפרויקט דה וינצ'י תל אביב

'אקרו נדל"ן' ו'קנדה ישראל' נערכות להתחלת הבניה בפרויקט • היקף הפרויקט, אשר בנייתו תושלם בתוך חמש שנים, מוערך בכשני מיליארד שקל • עלות ביצוע הפרויקט מוערך בכ-700 מיליון שקל

הדמיית הפרויקט. יח"צ

אקרו נדל"ן, בבעלותם של צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקבי וחברת קנדה ישראל הנמצאת בשליטתם של ברק רוזן ואסף טוכמאייר נערכות להתחלת הבניה בפרויקט דה וינצ'י תל אביב, והודיעו כי קבוצת אשטרום נבחרה לשמש כקבלן המבצע בפרויקט. עלות ביצוע הפרויקט מוערכת בכ-700 מיליון שקל. את הפרויקט מלווה בנק לאומי.

פרויקט דה וינצ'י, בניהול הנדסי של חברת וקסמן גוברין גבע, ממוקם בלב ליבה של תל אביב, בפינת הרחובות לאונרדו דה וינצ'י וקפלן. היקף הפרויקט, אשר בנייתו תושלם בתוך חמש שנים, מוערך בכ-2 מיליארד שקל. הפרויקט כולל שני מגדלי יוקרה בני 42 קומות כל אחד, עם כ-375 יחידות דיור בתמהיל מגוון: דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים.

מגדלי דה וינצ'י יוקמו כחלק ממתחם המתפרש על שטח של כעשרה דונם, ויכלול בנוסף שטחי מסחר ושני בנייני משרדים בני 8 ו-11 קומות. במרכז המתחם מחברת "חצר פנימית" אשר תהווה פיאצה רחבה עם פארק אקולוגי מרשים שיתפרש על פני שטח של כ-2 דונם.

כל הדירות בפרויקט דה וינצ'י נמכרו תוך חודשים ספורים בלבד, להוציא שני פנטהאוזים בקומה ה-42 של כל מגדל, בשטח של כ-400 מ"ר פלוס 150 מ"ר מרפסות, עם ברכות שחיה פרטיות – המוצעות במחיר של שמונים מיליון שקל. טווח מחירי הדירות שנמכרו נע בין כשלושה מיליון שקל לדירת שלושה חדרים בשטח של כ-70 מ"ר עד כשישה מיליון שקל לדירת חמישה חדרים המשתרעת על שטח של כ-120 מ"ר.

רמי נוסבאום, יושב ראש קבוצת אשטרום, אמר: "פרויקט זה מהווה המשך מוצלח לעבודה המשותפת של קבוצת אשטרום עם חברת קנדה ישראל ועם חברת אקרו נדל"ן בפרויקט מגדל הגימנסיה, ובנוסף מגדל אקרו ומגדל אלפא של אקרו נדל"ן במתחם יצחק שדה. כמו כן, זכייה זו הינה נדבך נוסף במימוש האסטרטגיה שלנו, להגדיל את צבר ההזמנות בכלל ובתחום הביצוע בפרט".

כתיבת תגובה