בואו להיות מדענים ליום אחד!

טבע פותחת את שערי מרכז המבקרים בטבע טק שבנגב בחול המועד פסח – הכניסה חופשית ובתאום מראש * המבקרים ייחשפו למסלול הפיתוח של התרופה, לניסויים המותאמים לילדים ויערכו סיור מודרך ואינטראקטיבי

מרכז המבקרים של טבע 'צילום- סיון פרג

לרגל חגיגות 70 שנה לישראל, חברת טבע מצטרפת ליוזמה "חוויה בתעשייה" מטעם משרד הכלכלה והתעשייה והתאחדות התעשיינים, במסגרתה יפתחו שעריהם של מגוון מפעלים יצרנים בישראל עבור הציבור הרחב בחול המועד פסח (2.4.18-3.4.18) – ללא עלות דמי כניסה – כדי לציין 70 שנות הצלחה ישראלית ולחשוף את הציבור לפעילותן היצרנית של חברות תעשייתיות מובילות בישראל.

מאז הקמתה, לפני 117 שנה, טבע היא חלק מהחזון הציוני במחקר ופיתוח תרופות ומוצרי בריאות, אשר משפרים את בריאותם ואיכות חייהם של המטופלים בישראל. באמצעות ארון התרופות המגוון והגדול ביותר בעולם ושירותי בריאות מתקדמים השמים את המטופל במרכז טבע מאפשרת למיליוני ישראלים ימים טובים יותר. מסעה הארוך של טבע החל בישראל, בבית מסחר לתרופות בירושלים, וגם עתידה שלוב בזה של המדינה – עם מטה גלובאלי שמקום מושבו בפתח-תקווה, פעילות מחקר ופיתוח משמעותית וייצור חזק, בין היתר, באתרי הדגל שבכפר-סבא ובטבע טק שבנגב.

בחול המועד פסח, כאמור, תארח טבע את הציבור לסיור חוויתי במרכז המבקרים שהוקם בתוך מפעל טבע-טק שבנאות חובב, ליד באר שבע. מרכז מבקרים חושף את מסלולה של תרופה – מהרעיון הראשוני שבשלבי הפיתוח ועד לשיווקה בעולם. סיפורה של טבע אודות מסלול התרופה בגוף האדם מוצג במרכז המבקרים במספר "תחנות" חווייתיות – מסרטים בתלת ממד על מסכי ענק, דרך משחקי מגע וטריוויה ועד כניסה לריאקטור ענק המתאר את דרכה של התרופה, ודרכה של טבע. הסיור מהווה הזדמנות להצצה יוצאת דופן אל לב ליבה של תעשיית התרופות בישראל ובעולם כולו.

מה כולל הסיור?

הביקור במרכז המבקרים מתחלק לשלושה שלבים:

החלק הראשון – כולל התכנסות באודיטוריום שבו יוקרן סרט אודות טבע – אחת מחברות הפארמה המובילות בעולם והחברה הגנרית הגדולה ביותר, המשפרת את בריאותם של כ-200 מיליון מטופלים ברחבי הגלובוס, בכל יום.

החלק השני – הוא אינטראקטיבי ומתחלק לארבע תחנות עבודה: 

'צילום- סיון פרג
  • דרך המפעל– תחנה המתרחשת בתוך ריאקטור, בה תצפו בסרט פנורמי המוצג ב-180 מעלות ומזמין אתכם אל פס הייצור של מפעל טבע-טק.
  • דרך המדעבתחנה זו תכנסו לנעליהם של חוקרי הכימיה ותחכה לכם משימה מדעית לפיצוח.
  • דרך האקולוגיהבתחנה זו, תפעלו כנאמני איכות הסביבה של המפעל באמצעות משחק טריוויה אינטראקטיבי על מסכי מגע ענקיים.
  • דרך התרופהבתחנה זו תובילו אתם באמצעות משחק ג׳יירו ענק את התרופה בין שלבי הפיתוח, הייצור וההפצה.

החלק השלישי – צפייה בסרט תלת ממד המסביר מה בדיוק מתחולל בגופנו מרגע נטילת תרופה.

בנוסףברחבת מרכז המבקרים ייהנו המבקרים (ללא מגבלת גיל) ממגוון ניסויים מדעיים קלילים המותאמים לילדים כמו גם מעמדת צילום תמונה למזכרת בבגדי מדען.

  • משך הביקור: כשעה – שעה וחצי;
  • שעות הפעילות: הפעילות תתקיים בחול המועד פסח, 2.4.18 – 3.4.18 בין השעות 09:00 – 16:00;
  • למי מתאים הביקור? משפחות עם ילדים. שימו לב: ניתן להגיע לביקור עם ילדים בכל גיל, אולם הכניסה למרכז המבקרים עצמו תתאפשר רק לילדים מגיל 6 ואילך!
  • להזמנת סיור: www.teva.co.il / http://www.industory70.gov.il/Industry/index/37
  • כתובת ופרטים: מועצה אזורית תעשייתית נאות חובב; ת.ד 2049, עמק שרה, באר שבע 84874; טלפון: 08-6509400/ 08-6509670 פקס: 08-9267830, כתובת דוא"ל: [email protected]

כתיבת תגובה