"בו ביום" • מתנות לאביונים דיגיטלי למשפחות במצוקה

מתנדבי 'פעמונים' איתרו לקראת פורים משפחות שנמצאות במצוקה כלכלית וזקוקות לסיוע מיידי. משפחות אלו יקבלו ביום הפורים עצמו "מתנות לאביונים". את המתנות ניתן להעביר באמצעות האינטרנט…

מתנות לאביונים.צילום: חן ליאופולד | פלאש 90

זו השנה הרביעית שבארגון פעמונים מאפשרים לקיים את מצוות מתנות לאביונים על ידי תרומה לארגון שתעבור למשפחות במצוקה שעוברות תהליך שיקום כלכלי ונתמכות על ידי הארגון. מתנדבי פעמונים שמלווים במהלך השנה אלפי משפחות בכל הארץ, ומסייעים להן בתהליך שיקום כלכלי, איתרו לקראת פורים משפחות שזקוקות לסיוע כספי באופן מיידי. השמות הועברו לוועדה מיוחדת שדנה בכל בקשה כדי שביום הפורים יגיעו המתנדבים למשפחות שנמצאו מתאימות ויעניקו להן תמיכה כלכלית.

בפעמונים מסבירים שהתורמים ממנים את הארגון להיות השליח שלהם למצוות מתנות לאביונים לפני יום הפורים או ביום הפורים עצמו. המינוי נעשה באמצעות אתר מאובטח בו ניתן לתרום בכרטיס אשראי. התרומות שנאספות מועברות למשפחות נזקקות ביום הפורים עצמו, על מנת לקיים את המצווה "בו ביום".

חלוקת ה"מתנות לאביונים" תתבצע על ידי אותם מתנדבים המלווים את המשפחות במהלך השנה וזאת על מנת להעמיק ולחזק את הקשר בין המשפחות למתנדבים. מתנדבי הארגון יגיעו למשפחות ויעניקו להן את התמיכה, בכל רחבי הארץ במהלך החג ויחלקו תרומות בגובה של מאות אלפי שקלים למשפחות. הסכום שיקבלו המשפחות ינוע בין 500 ל-2,000 שקלים.

כתיבת תגובה