'בזק בינלאומי' תלווה את מתחם הסטראט-אפים לייטהאוס

החברה תעניק למאות חברות ההזנק במקום את כל שירותי המחשוב והתקשורת בעסקה שהיקפה מוערך בכחצי מיליון שקל. חוזה ההתקשרות נחתם לשלוש שנים. עמוס טלמור, מייסד המיזם "מהרגע שיצאנו לדרך נתקלנו בשירות מקצועי"

מתחם לייטהאוס, רעננה. צילום: יח"צ

'בזק בינלאומי' היא זו שתספק את תשתיות המחשוב והתקשורת למרכז הסטארטאפים 'Lighthouse', מתחם הסטארטאפים החדש ברעננה.

החברה תספק את כל תשתיות המחשוב, האינטרנט והתקשורת כפתרון כולל מקצה לקצה, שיאפשר למקום לתת ליושביו סביבה טכנולוגית יעילה ומתקדמת. בין היתר הוקמו במקום: מרכזיית ענן של בזק בינלאומי לעשרות שלוחות, תשתית רשת אינטרנט לחברות הסטארטאפ המתארחות במתחם, רשת ויי-פיי מבית RUCKUS,פתרון אבטחת מידע מבוסס FORTIGATE, ופתרון נטוורקינג מבוסס JUNIPER. לצד תשתיות אלו תספק בזק בינלאומי גם את תמיכת ה-IT הנדרשת לכ-350 יזמים ויזמיות המתארחים במקום.

הפרויקט, שהושלם בימים אלו, נמשך כארבעה חודשים וחוזה ההתקשרות נחתם לשלוש שנים. עלות העסקה מוערכת ביותר מחצי מיליון שקל. Lighthouse הוא מרכז סטארטאפים חדש שהוקם לאחרונה ברעננה. הוא חולש על שטל של כ-1500 מ"ר, ומיועד לתת תמיכה וליווי לסטארטאפים שעוסקים בתחומי אבטחת הסייבר, האינטרנט של הדברים ( IoT), מובייל, דיגיטל, מדיקל ופינטק (Fintech). המקום מאפשר לסטרטאפים סביבת עבודה תומכת לצד מנטורינג בתחומים השונים.

אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, אמר עם השלמת הפרויקט כי "בזק בינלאומי גאה להעמיד לרשות יזמי Lighthouse את התשתית הטכנולוגית המתקדמת ביותר בשוק וזאת על מנת לתת ליזמים לנסות ולקדם את הסטארטאפ שלהם בצורה מיטבית. בזק בינלאומי מאמינה בסטארטאפים הישראלים ושמחה לסייע להם בכל הקשור לפעילותם".

עמוס טלמור, יושב הראש ומייסד מיזם Lighthouse, אמר: "אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם חברה כמו בזק בינלאומי, שמאפשרת לנו ליהנות ממגוון גדול של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ותשתיות אינטרנט במקום אחד. החל מהרגע שיצאנו לדרך נתקלנו בשירות מקצועי, אדיב ומהיר שענה בצורה מיטבית על כל צרכינו".

כתיבת תגובה