ביל גייטס מעוניין באפליקציה שפיתחה חרדית מבני ברק

חדוה קלינהנדלר, חרדית בת 31 המתגוררת בבני ברק, הופתעה לקבל מייל בשעה שתיים לפנות בוקר מאנשים שהזדהו כמי שמייעצים לביל גייטס בנושא חדשנות

ביל גייטס | צילום: Kobi Gideon, פלאש 90

לפני כחודש קיבלה חדוה קלינהנדלר, חרדית בת 31 המתגוררת בבני ברק ומייסדת ומנכ"לית הסטארט–אפ ,Emerj מייל מנציגי חברת הייעוץ IF) intentionalfutures) היושבת בסיאטל ארה"ב, שהזדהו כמי שמייעצים לביל גייטס בנושא חדשנות. כך דיווחה שירי דובר ב'גלובס' ביום חמישי האחרון.

דובר מספרת כי הם שאלו את קלינהנדלר אם תהיה מעוניינת לקחת חלק בשיחת וידיאו, בה תסביר להם על המוצר, בכדי שיוכלו להציג אותו בפני גייטס, כחלק מסקירה שגרתית על השוק שהם עורכים עבורו.

"בשיחה שערכנו הם התלהבו, אבל את יודעת איך זה – אמריקאים תמיד מתלהבים. למעשה הם חשבו שאנחנו בשלב הרבה יותר מתקדם וקצת התאכזבו לדעת שאפילו לא גייסנו. כבר חשבתי שבגלל זה התהליך ייעצר, אבל אחרי שבוע הם חזרו ואמרו שלמרות שזה באמת שלב מוקדם הם בכל זאת רוצים להמשיך את התהליך".

 Emerjהיא אפליקציית מובייל באמצעותה יכול המשתמש לחפש מנטור באופן מיידי בתוך העסק או הארגון בו הוא עובד. הוא יכול גם להסתפק בטיפים שנשמרו על ידי אחרים גם באופן אנונימי. האלגוריתם של התוכנה מנתח שאלותיו של המשתמש ומתאים להן את האדם הרלוונטי ביותר בעסק או בארגון בו עובד המשתמש.

האפליקציה גם יודעת מי זמין יותר ומתעדפת את המתאים והזמין ביותר עבור המשתמש. "חלק גדול מהתהליך אנונימי, אבל כדי שתהיה אחריות הדדית, המנטור הנשאל כן יודע מי שאל. אולי נוסיף עוד אופציות אנונימיות בעתיד", הסבירה קלינהנדלר לגלובס.

 

כתיבת תגובה