בלעדי: העסקאות ש'מגוריט' צפויה לסגור בשבועיים הקרובים

אחרי חצי שנה שלא שמענו מאומה ממגוריט הודיעו אתמול בקרן על רכישה ראשונה בתל אביב • 'ביזנעס' חושף את העסקאות הבאות שהקרן צפויה לחתום בקרוב • וגם: מה קרה למניה בעקבות הרכישה אתמול • כל הפרטים

אייל גבאי, יו"ר מגוריט (במרכז). צילום: קובי גדעון | פלאש 90

קרן הריט "מגוריט" התעוררה מתרדמת החורף העמוקה בה היתה שקועה והחלה לבצע עסקאות בתחום הנדל"ן. אתמול דיווחה הקרן לבורסה בתל אביב על העיסקה הראשונה שביצעה מאז הנפקתה בבורסה בתל אביב, ברכישת 34 יחידות דיור בפרויקט "מידטאון" בתל אביב תמורת סך כולל של 71.4 מיליון שקל. התשואה של 3% לא משהו, אבל יותר טוב מכולם.

ממידע שהגיע ל"ביזנעס' עולה כי בשבועיים הקרובים צפויה מגוריט לחתום על עוד שתי עסקאות נדל"ן והפעם בתשואות גבוהות יותר. עיסקה אחת אמורה להיחתם בשבוע הקרוב ברמת גן ברכישת מקבץ של למעלה מ 20 יח"ד להשכרה כשהתשואה השנתית תעמוד על 3.6%. מקבץ נוסף וגדול יותר של דירות תרכוש הקרן בעיר רמלה שם התשואה תעמוד על יותר מ–4% לשנה.

במגוריט מחפשים כל העת אחר עיסקאות בתחום השכרת נכסים בנדל"ן, כשהם מתמקדים כל העת ברכישת מקבצי דירות ולא בדירות בודדות. בקרן רוכשים את הדירות בשלבי בנייה ומשלמים ליזם פחות ממחיר השוק, וזה מתאפשר להם בגלל סכומי הכסף הגדולים שהם מזרימים ליזם.

יצויין, כי כל רכישה של מקבצי דירות יש מינוף מהבנק ולא כל הכסף נלקח מכספי הקרן. בעקבות העיסקה האחרונה עלתה המניה ב-0.58 אג', אולם שער המניה עדיין נמוך יותר מיום הנפקתה בבורסה לפני כחצי שנה ועומד כיום על 87.30 אגורות.

כתיבת תגובה