פרסום ראשון: ההסתדרות מאיימת להשבית את בני ברק בפסח

הנימוק לשביתה היא ההוראה של ראש העיר, חנוך זייברט להעסיק את הסייעות בגני הילדים גם בפגרת הפסח בניגוד למה שהיה מקובל במשך שנים רבות • ההסתדרות: "אנו ננקוט בצעדים ארגוניים לאלתר"

בני ברק. צילום: תומר נויברג | פלאש 90

כאילו לא די בתלונות התושבים בבני ברק על העבודות בכבישים שתוקעות את התנועה בעיר והפכו את החיים בה לגיהנום, מגיעה כעת ההסתדרות ומבהירה לראש העיר, חנוך זייברט כי לא יאפשרו לו להתעלל בסייעות גני הילדים בפגרת הפסח.

במכתב עליו חתום ארנון בר דוד, יו"ר הסתדרות המעו"ף, נכתב כי הסייעות אינן "חומר ביד היוצר" ולא ניתן לשנות את סדרי העבודה בהנחיה צד צדדית. בר דוד מדגיש, "הובא לידיעתי כי יש בכוונתכם להורות לסייעות לעבוד בפגרת הפסח ואנו מביעים את התנגדותנו הנחרצת למהלך זה".

במכתבו מסביר בר דוד שדרישה זו "עומדת בניגוד לחוקת העבודה לעובדי הרשויות המקומיות, בניגוד לנהוג ולמקובל מזה שנים ארוכות בעיריית בני ברק ובכלל במקומות העבודה ברחבי הארץ".

בסיום מכתבו הוא מזהיר: "ככל שתעמדו על עמדתכם החד צדדית לשנות סדרי עולם על גב הסייעות אנו ננקוט בצעדים ארגוניים לאלתר". האם נראה שביתה בעיריית בני ברק בתקופת פסח, קשה להאמין – אבל בהחלט יהיה מרתק להמשיך ולעקוב אחרי המאבק בין זייברט להסתדרות.

 

תגובה אחת ל: "פרסום ראשון: ההסתדרות מאיימת להשבית את בני ברק בפסח"

  1. חוצפה של ההסתדרות אני עובדת במעון ללא פגרת פסח ארוכה כמו הגננות
    איפה אני אמורה לשים את הילדים שלי?
    הסתתדרות הוא הגוף הכי מושחת שיש במדינה הוא דואג רק לחזקים בוא נקווה אולי יחימוביץ תהיה יותר הגיונית

כתיבת תגובה