בלעדי: 90% מהזוכים ב'נוה שמיר' בבית שמש – חרדים!

המדינה השקיעה מיליוני שקלים בשיווק אגרסיבי של רמת בית שמש ה' עבור הציבור החילוני והדתי לאומי, אבל ברגע האמת הם הצביעו ברגליים ורוב מוחץ של הזוכים הם חרדיים. עדין חדש בבית שמש – כל הפרטים.

הדמיה נוה שמיר

רבים המתינו בציפייה דרוכה לראות מי יזכו בהגרלה של מחיר למשתכן האחרונה בדירות ברמת בית שמש ה', או "נוה שמיר" כפי שהוא שווק לציבור הכללי, האם החילונים או שמא החרדיים.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

עד כה טענו החילונים והדתיים לאומיים כי דוחקים אותם מבית שמש, והנה ההגרלה הנוכחית ברמב"ש ה' שיועדה במיוחד עבורם, קומות גבוהות, כבישים פתוחים בשבת, מבני ציבור מותאמים עוד. כך שלא היתה להם יותר סיבה לא להתמודד בהגרלה ולזכות.

אבל זה לא קרה. רגע האמת הגיע והתוצאות מתפרסמות, וממידע שהגיע ל'ביזנעס' מתברר כי 90% (!) מהזוכים הם חרדיים! מדובר במידע שאותו קיבלו הזוכים מנציג החברה היזמית שזכתה בקרקע והיא אמורה לבנות את הדירה, והוא אמר לזוכים שתשעים אחוז מהזוכים הם חרדיים.

מדובר בנתון מאד דרמטי שעוד יהיו לכך השפעות מרחיקות לכת, שכן כעת מתברר מעל לכל ספק כי הציבור החילוני לא רוצה לגור בבית שמש ורק עושה רעשי רקע להפריע לחרדים.

27 תגובות ל: "בלעדי: 90% מהזוכים ב'נוה שמיר' בבית שמש – חרדים!"

  1. חרדים תפנימו אנחנו לא מיעוט נרדף יש לנו הרבה הצלחות בהרבה עניינים רק אנו צריכים וחייבים לתמוך בעצמנו בכל הכוח ובכל העוצמה כי רק כך כל הציבורים הישראלים מצליחים כי כולם מיעוטים ולדוגמא לעשות בג"צים כל הזמן ובכל הכוח וכך נמצה את זכויותינו וכמו שעושים לנו החילונים וכמו שעושים כולם לכולם
    בית שמש כולה שלנו-מזל טוב-עיר במרכז הארץ

  2. אם כך הדברים אז מדובר בכישלון ענק של משרד השיכון, הם השקיעו המון כסף ומאמצים לייצר מצג כוזב של "עיר חדשה" שלא קשורה לעיר בית שמש שהיא כבר עיר חרדית מובהקת

  3. ענק, ברגע זה התווספו 5,000 דירות חדשות לחרדים .
    שכונה ה' היא שכונה ענקית בגודל של עיר קטנה.עכשיו שהחילוניים בעיר יוכלו את הכובע, בית שמש היא עיר חרדית וחילוניים לא רוצים להגיע אליה, לא משנה איך יקראו לה…

  4. ב"ה

  5. במשרד השיכון רצו חילוניים וקיבלו חרדים, כנראה שאנחנו לא כל כך טיפשים כמו שהם חשבו.
    בושה לגלנט ואנשי משרד השיכון על הניסיון העלוב וכל הכבוד לחרדים שהצביעו ברגלים

  6. ותודה לבג"צ
    ולתולי השלטים

  7. רק חבל שמאיר פרוש סגן שר בחינוך ולא סגן שר השיכון כי הצורך המרכזי החרדי הוא דיור בריכוזים חרדיים כמובן עדיף במרכז

  8. בא נירגע זה יכול להיות טריק של החברה היזמית שהחרדים שכן זכו לא יברחו להם

  9. בא נירגע זה יכול להיות טריק של החברה היזמית שהחרדים שכן זכו לא יברחו להם

  10. בוא נעשה כאן סקר, אני חרדי וזכיתי

  11. אפשר לומר באופן די ברור שחילונים לא נרשמו (לרוב) בבית שמש מכמה סיבות אא. היו מעט נרשמים מסדרה א (שכידוע רוב רובה חילונים וזה באשמת התקשורת החרדית כדוגמת יתד וכיוב שלא כתב מילה על מחיר למשתכן בשנה הראשונה לתכנית תוך ניצול הקהל השבוי שלו לטובת כיסם של היזמים שמפרסמים אצלהם)
    ב. אני מכיר לפחות שלשה חרדים שזכו בבית שמש אחד מהם בנווה שמיר
    ג.ברגע שיש בעיר אחת כמה הגרלות שרובם בשכונה שמיועדת לציבור חרדי אין סיבה לחילוני שיירשם גם בהגרלות של השכונה החילונית כיוון שמבזבז בזה זכות הרשמה לעיר אחת (כידוע שבהגרלות הגדולות אפשר להירשם רק לשלשה ערים)

  12. אנחנו נרשמנו ל3 הגרלות בבית שמש, אנחנו משפחה חילונית ששומרת מצוות. כל עוד לא יפריעו לנו לחיות בשכונה עם אורך החיים שלנו, גם אנחנו לא נפריע לאף אחד.
    מה שהורג זו הקיצוניות היוצאת דופן של חרדים שלעיתים מסתכמת באלימות מילולית ואף פיזית!.. וזה עצוב..
    למה לא להכניס לעיר זרם חדש ולתת צ'אנס לחילוניים ודת"לים סוף סוף לקנות דירה במדינת ישראל והתיישב בשכונה נפרדת ולא להפריע לאחף אחד וגם שלא יפריעו לנו באורך החיים. או שתקימו עיר חדשה בסביבה, יש הרבה קרקע, תנו צ'אנס!

  13. אנחנו נרשמנו ל3 הגרלות בבית שמש, אנחנו משפחה חילונית ששומרת מצוות. כל עוד לא יפריעו לנו לחיות בשכונה עם אורך החיים שלנו, גם אנחנו לא נפריע לאף אחד.
    מה שהורג זו הקיצוניות היוצאת דופן של חרדים שלעיתים מסתכמת באלימות מילולית ואף פיזית!.. וזה עצוב..
    למה לא להכניס לעיר זרם חדש ולתת צ'אנס לחילוניים ודת"לים סוף סוף לקנות דירה במדינת ישראל והתיישב בשכונה נפרדת ולא להפריע לאחף אחד וגם שלא יפריעו לנו באורך החיים. או שתקימו עיר חדשה בסביבה, יש הרבה קרקע, תנו צ'אנס!

  14. אני זכיתי ואני דתי לאומי. יש לי אישה ילד, ו-2 כלבים. הכלבים שלי הם חמודים ולא נושכים ולא מטרידים אף אחד. כל עוד מדובר בשכנים שלא יטרידו אותנו רק על עצם העובדה שהכלבים שלנו קיימים, ממש לא אכפת לי אם הם חרדים או חילונים או רפורמים.

  15. זכיתי בנווה שמיר ואנחנו חרדים

  16. אני חרדי זכיתי בנוה שמיר איך אני יכול לקבל פרטים על חרדים נוספים להתאגד יחד ישמח לפרטים

  17. כולם צריכים דחוף להתאגד חילונים וחרדים יחד בנוה שמיר אני חרדי חייב סוכה מישהו יכול לומר איך עושים את זה

  18. גם אני חרדי וזכיתי בנווה שמיר

  19. חילונית וזכיתי בנווה שמיר. וזכו איתי לפחות 10, פתחנו קבוצת וואטסאפ ורק מתווספים

  20. אני חרדי וזכיתי בנווה שמיר ויש לי עוד חברים חרדים שזכו בנווה שמיר ואף אחד לא הולך לבטל את הזכייה אי אפשר למנוע מהחרדים לזכות בנווה שמיר, לו הבנינים הגבוהים ולא מרפסת ללא סוכה שאפשר לעשות בשלב מאוחר יותר, שום חילוני ממוצע לא מעוניין לגור בעיר שהתקשורת מראה הפגנות החרדים וכפייה דתית כבייכול ולא לגור במקום שסביבך רק חרדים קראתי הרבה כתבות על נווה שמיר והתגובות הם שלליות מצד החילונים חרדי שיבטל יצטער על כך בקיצור נווה שמיר תהיה חרדית בוודאות

  21. אני חילונית וזכיתי בהגרלה. אפשר שתצרפו אותי לקבוצת הווטס אפ שלכם? ומישהו יודע למה אף אחד לא פנה אליי? רק קיבלתי מייל שזכיתי

  22. גם אני זכיתי בנווה שמיר – חרדי ורוצה לדעת על כמות הזוכים ואיך מתאגדים, בעיקר חשוב לי לדעת על ההתקדמות של ההגרלות, בנתיים לא שמענו על כלום

  23. לכל החרדים שזכו בפרויקט בנווה שמיר נא לשלוח לי מייל לכתובת [email protected] ונפתח קבוצה.

  24. אני אדם חרדי חסידי וזכיתי בנווה שמיר

  25. אני גם חרדי וזכיתי

  26. גם אני זכיתי אני בן המקומות הראשונים תוסיפו אותי גם לקבוצה

  27. אם נתאחד כולם בקבוצה גדולה יהיה לכולנו עזרה גדולה כי המידע שיש לך אין לי ומה שיש לי אין לך ביחד אנחנו נצליח לעשות מה שאדם אחד לבד לא יוכל לעשות

כתיבת תגובה