בני ברק: "סניף המריבה" של קופיקס מול שלוימל'ה – נסגר

זהו הסניף הראשון של קופיקס שנסגר ■ לפי המידע שיש בידי 'ביזנעס', זהו סניף ראשון בשרשרת סניפים בבני ברק שיסגרו בתקופה הקרובה ■ כל הפרטים

הסניף המדובר בבני ברק. באדיבות המצלם

סניף קופיקס ברחוב הרב שך בבני ברק הסמוך לאיצקוביץ ומול החנות המפורסמת של שלוימל'ה, נסגר ביום שישי האחרון. הסניף ברחוב הרב שך הפך לסמל בגלל המאבק של שלוימל'ה מצד אחד, והרבנים שיצאו נגדו מצד שני – נסגר בקול דממה  דקה.

זה התחיל לפני כשנה, רשת בתי הקפה קופיקס, שמוכרת את כל מוצריה ב־5 שקלים, פתחה 7 סניפים בזה-אחר-זה בעיר התורה והחסידות, והציתה מאבק עסקי עז בין בעלי החנויות הוותיקות בעיר לבין זכייניה.

שיאו של המאבק התנהל בין קופיקס ושלוימל'ה, שנחשב לשריף השולט באזור של לבית הכנסת איצקוביץ', בכל מה שנוגע למכירת מזון מהיר. מיד עם פתיחת הסניף, מיהר שלוימל'ה להכריז על מבצעים שוברי שוק במסגרתם נמכרו מטעמים וקפה ב־3 שקלים בלבד. לאחר מכן עלה המחיר ל–4 שקלים.

והוא לא היחיד. בעלי העסקים הוותיקים בעיר נאלצו ליישר קו. גם בגן וורשה הוריד בעל קיוסק הוותיק את המחירים לחמישה שקלים, ולעיתים אף פחות מכך כדי להתמודד עם התחרות.

אחד מהבעלים של סניף קופיקס ברבי עקיבא אמר בשעתו בראיון ל'ידיעות רמת גן', "בעיניי קופיקס תפס כל כך חזק בבני ברק כי אנחנו מציעים פתרון טוב וזול למשפחות מרובות ילדים. אם לחמישה ילדים משלמת פה על כולם 25 שקל. איפה היא תמצא את זה במקום אחר? אנשים לא שוכחים כל כך מהר את המחירים הישנים".

כעת מתברר שטעה. סניף הדגל ברחוב הרב שך נסגר ולפי המידע שיש בידי 'ביזנעס', זהו סניף ראשון בשרשרת סניפים בבני ברק שיסגרו בתקופה הקרובה. בקופיקס טענו כי סגירת הסניף מול איצקוביץ' נובעת מכשל טכני.

כתיבת תגובה