בעקבות שיבושי הקליטה הסלולרית, המועצה אשכול תובעת

כבר שבועות שתושבי המועצה האזורית אשכול והסביבה מתמודדים עם בעיות קליטה סלולרית, מבחינתם הדבר חמור מאוד משום שהתקשורת חשובה גם לביטחון התושבים

שיבושי קליטה במועצה אזורית אשכול. צילום ארכיון: פלאש 90
המועצה האזורית אשכול שיגרה הבוקר מכתב תביעה לכל רשתות הסלולר, בעקבות שיבושים קשים ברשת הסלולר בדרום ובפרט בעוטף עזה, בשבועיים האחרונים. מקור השיבושים הוא כתוצאה מפעילות ביטחונית מעבר לגבול, במצרים, ואינם בשליטה ישראלית וזאת בשל טכנולוגיה שמפעיל הצבא המצרי נגד קליטת סלולרי, במלחמתו נגד דאע"ש בחצי האי סיני הנושק למועצה האזורית אשכול.
ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני טען כי אינו מצליח להשיג את שר התקשורת איוב קרא, כדי שיטפל בנושא וחבר-הכנסת חיים ילין, המתגורר בעוטף, אף הגיש בנושא שאילתה במליאת הכנסת.
הבוקר פרסמה הלשכה המשפטית של המועצה האזורית אשכול כתב תביעה בנושא, משום שלטענת התושבים החברות אמורות להתגבר על הכשל הטכנולוגי שמערים הצבא המצרי.
במכתב נכתב בין היתר כי "חברות הסלולר מחוייבות לספק שירות ללקוחותיהם בכל אזור בארץ. חוסר המענה וחוסר הטיפול בתקלה עד כה על ידי חברות הסלולר ומשרד התקשורת הוא זלזול בתושבי עוטף עזה  שמקיימים את שגרת יומם תחת איום בטחוני מתמיד וכעת גם סובלים מפגיעה קשה בעסקים בשל השיבושים בסלולאר. תקשורת סלולארית תקינה הכרחית לניהול שגרת החיים כמו בכל אזור בארץ ועל אחת כמה וכמה באזור כה רגיש כשלנו מבחינה בטחונית. שיבושים בתקשורת כאן באזור הם בגדר סכנת חיים".

כתיבת תגובה