בשורה בעולם ההיי-טק החרדי: מסלול ייחודי למצטיינים ללא ניסיון בו ניתן להרוויח 21,500 ₪ בחודש תוך שנה וחצי בלבד!

'פיתוחים', מציעה מסלול המיועד לבעלי יכולת לימודית גבוהה במיוחד, המכשיר לעולם ההיי-טק בתוכנית לימוד ייחודית של שנה וחצי בלבד, במימון מלא כולל מלגת קיום • והעיקר – המסיימים בהצלחה ישובצו למשרות פיתוח תוכנה בשכר גבוה בחברות המצליחות והמובילות בתחום ויוכלו להרוויח משכורת גבוהה במיוחד • למהירי ההחלטה, ההרשמה למחזור הראשון מסתיימת

עם התפתחות תחום הסטארט-אפ בישראל, בולט ענף ההיי-טק בראש טבלת המשכורת במשק עם שכר חודשי גבוה באופן משמעותי מהממוצע במשק. מסיבה זו הפך ענף ההיי-טק בשנים האחרונות ליעד פופולארי עבוד מי שמתלבט איזה מקצוע ללמוד.

עם זאת, החסם המרכזי שעמד עד כה בפני אלה שביקשו להגיע למשרות איכותיות ברמה הגבוהה ביותר בהיי-טק, הייתה העובדה שהם נאלצו להמתין זמן רב עד לקבלת התואר המבוקש – שנת מכינה ושלוש-ארבע שנות לימוד. וגם אחר כך, חיפוש העבודה באופן עצמאי קשה לאין שיעור וגם המשרות הבודדות שנמצאו הן התחלתיות ובשכר נמוך יחסית.

אבל לא עוד. 'פיתוחים' מביאה בשורה חדשה עם מסלול הכניסה האיכותי והמהיר ביותר להיי-טק! מדובר על מסלול הכשרה יוקרתי שנבנה על בסיס תכניות הכשרת העילית בתחום, במקביל לתכניות המצטיינים באקדמיה ובתעשייה בעולם. המסלול מורכב משלב של הכשרה איכותית, ממוקדת, אינטנסיבית ומהירה מאוד, כאשר המסיימים אותה בהצלחה ישובצו בחברות המצליחות והמובילות בענף ההיי-טק ובמשכורות גבוהות כבעלי ניסיון וותק.

חברת 'פיתוחים' הוקמה כשותפות, בין היתר של חברת ההשמה והתעסוקה המובילה 'בראשית', כשאליה הצטרפו משקיעים בכירים בענף ההיי-טק, בהם גם מייסד חברת הענק הבינלאומית WeWork, אדם נוימן.

" 'פיתוחים' נבנתה על ידי מיטב המוחות בתחום ההיי-טק, שיטת הלימוד והתכנים הותאמו על ידינו למגזר החרדי, ומיועד במיוחד למי שאין בידו ניסיון או ידע מוקדם ומעוניין להפוך בתוך שנה וחצי למפתח תוכנה בכיר ברמה של מתכנת עם שלוש שנות ניסיון, להשתבץ ישירות למשרה בשכר גבוה בחברות הטובות ביותר במשק ולהוות גורם מוביל באותן החברות", מסביר נתנאל בן גיגי, מנהל המסלול וראש תחום היי-טק ב'בראשית'.

במסלול זה אף הוסר אחד החסמים המשמעותיים שעומדים בפני תלמידים הנדרשים לשלם שכר לימוד ורק אחר כך מקבלים מלגות שונות – כאן ההכשרה הינה במימון מלא כאשר התלמידים מראש אינם משלמים בעבורה כלל. "הלימודים במימון מלא ובתוספת מלגת קיום לתלמידים. מה שאצל אחרים תקבל אחרי חמש שנים, אצלנו תרוויח כעבור שנה וחצי בלבד! כדי להצטרף למסלול הייחודי לא נדרש ידע או ניסיון קודם. הדבר היחיד אותו אנו דורשים מהתלמידים הוא כישרון ויכולת לימודית גבוהה, אותם אנו יודעים לבחון ולזהות, וכמובן להגיע עם מוטיבציה גבוהה, רצון להצלחה וכוח התמדה", מסכם נתנאל.

בימים אלו משלימים בחברת 'פיתוחים' את גיבוש המחזור הראשון שיחל מיד לאחר החנוכה את המסלול הייחודי לכניסה מהירה ואיכותית לעולם ההיי-טק. עשרות המצטרפים שעברו את כל מבחני המיון הקפדנים, יוכשרו לתכנות ברמה הגבוהה ביותר ויוכלו כבר בעוד מספר שנים ליהנות ממשכורת חודשית מכובדת מאוד. מהירי ההחלטה עוד יכולים להצטרף למסלול הייחודי.

לפניות והרשמה 072-3939360 או בדואר האלקטרוני [email protected] 

חושבים שאתם מתאימים? השאירו כאן פרטים ויחזרו אליכם עם כל הפרטים ⬇














     

    כתיבת תגובה