דאצ'יה עם מהלך חדשני בעולם הרכב: מסירה תוך שעה

מותג הרכב דאצ'יה מקבוצת 'קרסו מוטורס', הושק בתחילת 2015 בישראל ויצר כבר מההתחלה שינוי משמעותי וחדשני בשיטת המכירה והרכישה של רכב חדש. לאחרונה, החלו במהלך חדש של מסירה מיידית

סוכנות דאציה פתח תקווה צילום: לם וליץ סטודיו 4

דאצ'יה ממשיכה להוביל את המהפכה הצרכנית של "קנייה חכמה" בשוק הרכב, והחליטה להגדיל את כמות המסירות המידיות לאחוזים גבוהים משמעותית באמצעות הרחבת המהלך החדשני והייחודי: "דאצ'יה שלם וסע". כחלק מהמהלך, ניתן יהיה להגיע למרכזי המכירות של דאצ'יה בפתח תקווה, חיפה ובאר שבע, להתרשם ממגוון דגמי דאצ'יה ורמות אבזור, ליהנות מעלויות משתלמות ולצאת עם רכב חדש בתוך שעה במסלול "שלם וסע".

בכל אחד מאולמות התצוגה, יעמדו לרשות הלקוחות מגוון של דגמי דאצ'יה איכותיים ומוכנים למסירה ללקוח, בתוך כשעה ממועד התשלום המלא. מדובר בתהליך מהיר ופשוט המאפשר ללקוח לבוא, לקנות ולנסוע עם רכב חדש בתוך פחות משעה.  זאת, בניגוד למשך ההמתנה המקובל של מסירת רכב, כנדרש על פי חוק 14 ימי אספקה.

רועי שחורי, מנכ"ל דאצ'יה ישראל, אמר: "מכירת רכב במסלול שלם וסע היא כדאית ומשתלמת ללקוח ולנו מכל היבט. מהלך זה נעשה בין היתר, בעקבות סקרי שביעות רצון שקיימנו המציגים בבירור שלקוחות שמקבלים את רכבם בתהליך מכירה מידי, יוצאים שמחים ומרוצים הרבה יותר וזוכים לחוויית קנייה גבוהה ומשמעותית. לאחרונה קיימנו מספר שינויים תפעוליים והגברנו את מלאי המכוניות הזמין למסירה מהירה עם מגוון דגמים, רמות אבזור וצבעים רחב הרבה יותר".

 

כתיבת תגובה