האם הישראלים ינצחו במירוץ הארוך בעולם? | צפו בסרטון

נבחרת 'פוינטר' נערכת לאתגר הגדול ביותר שלה עד היום: מסלול ממוסקבה עד לבייג'יניג. הרכב שבו יסעו נבנה עצמאית כשהוא מתבסס על מיצובישי פאג'רו ועם מנוע של ב.מ.וו

קרדיט : צחי אשר

נהג השטח רז היימן והנווט הלל סגל, שני הישראלים הכי חזקים בתחום תחרות רכבי השטח, נערכים לקרב חדש, שעימו לא התמודדו עד כה: 'ראלי דרך המשי 2016' שיחל בשמונה ביולי למניינם בכיכר האדומה במוסקבה. לאורך 11,000 קילומטר הם ידרשו לנווט בין הנופים עוצרי הנשימה והמרחבים הבלתי-נגמרים של רוסיה, קזחסטן וסין עד שיגיעו ללב בייג'יניג שבסין.

לצורך כך הם יעזרו בצוות אביב קדשאי ויזהר ערמוני ובמשאית סיוע  בחסות 'כלמוביל מסחריות' שתספק סיוע טכני.

מארגני האירוע מציינים כי 'ראלי דרך המשי' יהיה קרב בלתי מתפשר ואחד האתגרים הגדולים ביותר דרך טריטוריות לא ידועות, מדבריות, מישורים עצומים, קניונים תלולים, הרים, ערבות עם חורבות, ערים עתיקות ונופים מדהימים.

הרכב בו יעשו שימוש נבנה עצמאית ומבוסס על פלטפורמה של מיצובישי פאג'רו, עם מנוע בנפח 3,000 סמ"ק של ב.מ.וו, ו-250 כוחות סוס.

מי שמעניקה להם את החסות היא 'פוינטר', חטיבת האיתור והשבת כלי רכב גנובים של 'שגריר'.

רז הימן, נהג צוות פוינטר מציין כי "מדובר בראלי בסדר גודל גדול יותר מראלי פריז-דקאר מכל הבחינות. ממשלת סין כמו גם ממשלת רוסיה מעורבות בראלי זה ותומכות בו באופן ישיר כמו שאף מדינה מעולם לא תמכה בראלי מסוג זה".

אילן גולדשטיין, מנכ"ל 'פוינטר' מציין כי למרות חוק הספורט המוטורי ופניות שנעשו לשגרירויות ישראל ברוסיה וסין, לא נתקבלה תמיכה כספית  לצוות הישראלי. "רז והלל יוצאים למרוץ המאתגר ביותר שעשו עד היום בלי אף תמיכה ממשלתית למרות שהספורט המוטורי מביא למדינה כבוד והישגים".

קרדיט_צלם_צחי_אשר_(2)

קרדיט_צלם_צחי_אשר_(4)

קרדיט_צלם_צחי_אשר_(5)

 

כתיבת תגובה