הדרך שלכם להכיר את הבורסה ולהתנסות בה באופן פשוט ומהנה

בורסה-לנד (Bursaland) היא פלטפורמת מסחר מקוונת ומרתקת המאפשרת להתנסות "בעולם האמיתי" מבלי לסכן הרבה כסף, ללמוד מושגי יסוד ושיטות מסחר בבורסה, ואף לקבל פרסים במסגרת תחרויות מאתגרות ומהנות

בורסה-לנד. צילומי מסך מתוך האפליקציה

מה זה בורסה לנד?

בורסה לנד היא פלטפורמה (וירטואלית, סגורה) המדמה מסחר בשוק ההון, ומאפשרת חווית מסחר ממש כמו "בעולם האמיתי". המטרה לשמה נוסדה בורסה-לנד, היא לאפשר לקהל יעד מכל הסוגים (מעל גיל 18) ללמוד ולהתנסות במסחר בשוק ההון, מבלי לסכן הון אישי רב ותוך גידור ההשקעה הראשונית לסיכון מזערי, והכל ללא צורך בניסיון או ידע מיוחד בשוק ההון.

במה שונה בורסה לנד מכל פלטפורמת מסחר וירטואלי אחרת?

כידוע, היום ישנן פלטפורמות מסחר וירטואליות, ולמעשה כיום ישנן פלטפורמות רבות באמצעותן ניתן להתנסות באופן וירטואלי במסחר בשוק ההון, אולם בשונה מכל פלטפורמות מסחר וירטואלית אחרות, בורסה-לנד מציעה לא רק ללמוד ולהתנסות במסחר בשוק, אלא גם את החוויה והריגוש (כאילו היה זה מסחר אמיתי!) שחווה סוחר אמיתי בשוק ההון. בורסה-לנד מציעה חווית מסחר ממשית, הכוללת ריגוש ואפשרות לזכות בכסף או בפרסים יקרי ערך.

חשוב להדגיש – לצד חווית המסחר, בורסה-לנד לא מותירה את המשתמשים בחלל ריק של ניסוי וטעייה, והיא מציעה לכל המשתמשים ללמוד מושגים בסיסיים ושיטות מסחר בשוק ההון באמצעות האקדמיה ללימוד שוק ההון של בורסה-לנד. באקדמיה שלה ניתן למצוא מאמרים בכתב וסרטוני וידאו, אשר עונים על מרבית השאלות וחוסר הידע של משתמשים שונים.

להורדת האפליקציה בגוגל פליי, לחצו כאן

איך זה עובד?

בורסה-לנד מאפשרת לכל אדם מעל גיל 18, להירשם לפלטפורמה ולהשתתף במשחקי תחרויות שונות נגד משתמשים אחרים. למעשה, כל אחד יכול לבחור להשתתף בתחרויות שונות, הנבדלות זו מזו בפרמטרים של זירת המסחר (בורסה ת"א, נאסד"ק וכד'), בסוגי הנכסים הנסחרות בתחרות (מדדים, מניות וכדומה) ומשך התחרות (תחרות יומית, שבועית או חודשית).

מספר ימים לפני תחילת כל תחרות, בורסה-לנד מפרסמת את פרטי התחרות הכוללים את מועדי פתיחתה וסגירתה, סוגי הנכסים, זירת המסחר, טבלת פרסים לפי דירוג משתתפים ועוד. כך שכל משתמש יכול לבחור מרצון ודעה חופשית באיזה תחרות הוא מעוניין להשתתף. עלות כרטיס הכניסה לתחרות כלשהי נקבע ביחס לסך הפרסים המוצעים בתחרות, משך התחרות, וכמות המשתתפים בתחרות.

כדי להירשם לתחרות כלשהי, על משתמש להירשם ולשלם דמי השתתפות לתחרות מסוימת. בחלק מהתחרויות, ניתן יהיה לשלם דמי השתתפות באמצעות המטבע הווירטואלי של בורסה-לנד (להלן – "DOJI"), אשר הבורסה לנד מעניקה לכל משתתף חדש, או משתתף שצבר בחשבונו DOJI דרך זכייה בתחרויות קודמות.

יודגש כי ל- DOJI אין שום ערך כספי מחוץ לפלטפורמה. בחלק מהתחרויות ניתן יהיה לשלם דמי השתתפות באמצעות שילוב של כסף אמיתי ו-DOJI.

עם פתיחת תחרות, כל משתתף בה מקבל מטבעות בסכום וירטואלי זהה ליתר המשתתפים עם סכום זה הוא יכול לסחור בסוגי הנכבים המוצעים בתחרות. הסכום הווירטואלי שניתן למשתתפים בכל תחרות יקבע על-ידי בורסה-לנד. הסכום הווירטואלי ניתן במטבע מסוים בהתאם לסוג זירת המסחר, לדוגמא: דולר ארה"ב במסחר בנאסד"ק או שקל חדש במסחר במניות מדד ת"א 100.

במהלך כל תחרות ניתן לסחור בכל הנכסים שהוגדרו לתחרות ספציפית. כל משתתף רשאי לקנות ולמכור נכסים, ללא הגבלה. אמנם המסחר מתבצע בכסף וירטואלי, אך נתוני הנכסים הם נתוני זמן אמת! ניתן להעביר הוראות קניה ומכירה (שורט) ניתן להוסיף STOPLOSS (עצירת הפסד) או TAKE PROFIT (לקיחת רווח), ממש כמו במסחר אמיתי!!

בכל רגע נתון כל משתתף יכול לדעת את מיקומו המדויק בתחרות ביחס למשתתפים אחרים (בזמן אמת), ובסיום כל תחרות יוכל כל משתמש לראות את כל פעולות ופקודות המסחר של משתתפים אחרים וללמוד מהן.

כאמור, לכל המשתתפים ניתנת נקודת פתיחה זהה ושווה בתחרות, והזוכים בכל תחרות הם המשתתפים שהשיגו את התשואה הגבוהה ביותר ביחס ליתר המשתתפים בתחרות. חשוב לציין – בבורסה-לנד אין רק זוכה אחד, במרבית התחרויות ישנם מספר זוכים, שכל אחד מהם מקבל פרס בהתאם לדירוגו בתוצאות התחרות.

בבורסה-לנד לכל משתתף אפשרות זכייה בפרסים בסיכוי גבוה! לפחות חמישה אחוזים מהמשתתפים בכל תחרות – זוכים! שלושת המקומות הראשונים זוכים בפרסים כספיים, או בפרסים בעלי ערך כספי גבוה. שאר המשתתפים המופיעים בטבלת הפרסים זוכים ב-DOJI, והכל מתנהל ללא ניגוד אינטרסים, בשקיפות מלאה, ביושר ואמינות, בליווי רואה חשבון חיצוני מפקח, ועו"ד אשר וידאו כי למפעילי הפלטפורמה אין אפשרות להתערב באופן בלתי הוגן ובכלל, בתחרויות.

בנוסף, בורסה-לנד מאפשרת למשתמשים לפתוח קבוצת חברים/מכרים ואז מלבד התחרות מול כל המשתתפים ועל הזכייה בפרסים, נוצרת גם מעין תחרות שהיא קצת יותר פרטית, מול מכרים שלכם.

למעשה, התחרות בין המשתתפים בשילוב האפשרות לזכות בפרסים יקרי ערך, יוצרת תמריצים הן פסיכולוגיים (אגו) והן בעלי ערך ממשי (כסף/פרסים) ומגדילה את המוטיבציה של המשתתפים ללמוד ולהתנסות במסחר בשוק ההון, ומאפשרת חווית מסחר מרגשת ומעניינת, אשר קרובה ככל הניתן לחוויית מסחר אמיתית, וללא אפשרות להפסד או סיכון הון!!!

וחשוב לציין! בבורסה-לנד המשתתפים לא מתחרים נגד "הבית" והפלטפורמה של בורסה-לנד לא מרוויחה מהמשתתפים שום סכום פרט לדמי ההשתתפות. התחרות היא רק בין המשתתפים ואך רק אחד נגד השני!

ובקצרה…

בורסה-לנד היא פלטפורמה המדמה זירת מסחר אמיתית בשוק ההון, ומטרתה לעודד אנשים חסרי ידע וניסיון ללמוד ולהתנסות במסחר בשוק ההון, באמצעות מתן תמריצים למשתתפים להשיג את התשואה הגבוהה ביותר עבור השקעתם, והכל ללא סיכון הון אישי. גם מי שלא זכה בפרס, בהחלט הרוויח את חווית המסחר בבורסה, נהנה מתחרות מעניינת ומאתגרת, התמקצע ורכש ניסיון.

 

להורדת האפליקציה בגוגל פליי, לחצו כאן

אתר בורסה-לנד: https://www.bursaland.com

כתיבת תגובה