'הוט' תעבור מיתוג מחדש בעלות של עשרות מיליוני שקלים

חברת התקשורת הישראלית תעבור מיתוג כחלק ממהלך מיתוג מחודש שמבצעת חברת האם שלה בעשרות מדינות ברחבי העולם. שמה החדש של החברה יהיה 'אלטיס'. הצעד לא ישפיע על זהותה התאגידית והמשפטית

פטריק דרהי (משמאל) וידידים. צילום: רוני שוצר | פלאש 90

יש לכם קו של 'הוט'? בקרוב יהיה לכם קו של 'אלטיס'. חברת האם של הוט, אלטיס שמעניקה שירותים לעשרות מיליוני בני אדם סביב הגלובוס ונמצאת בשליטתו של איש העסקים היהודי פטריק דרהי, קיימה היום (ג) מסיבת עיתונאים בניו-יורק בה הודיעה כי בכוונתה לאחד את כל מותגי הקבוצה סביב שמה – אלטיס.

החברה מעניקה שירותים שונים, החל מטלפוניה וכלה בשידור תכנים ורעיון המיתוג מחדש, נועד ליצור שפה פרסומית אחידה לכל המותגים והחברות בקבוצה. אלה יישארו עדיין "עצמאיים" מבחינה כלכלית ומשפטית, אך יידרשו ליישר קו עם המדיניות העיצובית של חברת האם.

השימוש בשם מותג אחד בלבד, יאפשר בטווח הארוך לחסוך בהוצאות פרסום. בשלב הזה יימשך הפרסום כפי שהוא, אלא שהוא ישתנה בהדרגה עד לשינוי מלא בעוד שנה. בשלב הזה הוט הישראלית תמשיך לפרסם תחת המותג הוט, אך ללוגו המוכר יתווספו המילים "מקבוצת אלטיס".

מי ירוויח מהמהלך הזה שמחירו עשוי להגיע לעשרות מיליוני שקלים רק בישראל? כן, נכון מי שיזכה לבצע את העבודה בפועל. משרד הפרסום, מחלקות העיצוב ובתי הדפוס שיבצעו בפועל את העבודה. כך שבטווח הקצר תצטרך החברה הישראלית לשלם לא מעט על היותה חלק מקבוצת תקשורת בינלאומית ענקית".

כתיבת תגובה