הושלמה רכישת רשת סניפי 'זול בשפע' על ידי 'יינות ביתן'

איש העסקים שומר השבת נחום ביתן רכש את רשתות המזון 'מגה' ו'זול בשפע'. נזכיר כי הרשת עמדה במרכזה של סערה ציבורית לאחר שבעליה הקודמים התעקשו לפתות את סניפי רשת PM-AM בשבת קודש

סניף מגה. בקרוב יינות ביתן. צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90

בשורה טובה עבור הציבור החרדי. רשת המזון הגדולה 'מגה' ובה רשת המזון החרדית 'זול בשפע' נמכרה לאחרונה לרשת המזון 'יינות ביתן', בבעלות איש העסקים מר נחום ביתן, יהודי בעל יחס חם למסורת, השומר שבת ומקפיד שכל עסקיו יתנהלו ללא חילול שבת.

בכך, הפכה יינות ביתן לרשת הסופרמרקטים השנייה בגודלה בישראל. רשת יינות ביתן המונה 71 סניפים תמוזג יחד עם רשת מגה המונה 127 סניפים. אחרי מכירת עשרת הסניפים שדרשה רשות ההגבלים כדי למנוע ריכוזיות יתר באזורים גיאוגרפיים מסוימים, תמנה הרשת 188 סניפים בפריסה ארצית.

כזכור, כבר לפני למעלה מחצי שנה, עם המעבר מרשת 'הריבוע הכחול' לידי נאמנים ששימשו כבעלים חדשים, פורסמו מכתבי רבנים הקוראים לתמיכה בנאמנים וזאת במטרה לעודד את שמירת השבת ברשת 'זול בשפע' ולחזק את עובדי הרשת אשר בעליה החדשים הכריזו עם רכישתה כי ישמרו על השבת בכל סניפי הרשת.

נחום ביתן, בעלי הרשת, אמר: "כיהודי המקפיד על שמירת השבת אני גאה להיות בעליה החדשים של מגה וזול בשפע, ולהעניק לציבור החרדי שירות בכל סניפי הרשת השומרים שבת כדין. אני רואה במגזר החרדי לקוחות חשובים ומוערכים, ובכוונתי לשים דגש על הרגלי הצריכה שלו ומתן הטבות למשפחות ברוכות ילדים".

מהנהלת רשת זול בשפע נמסר, כי לרגל העברת הרשת לבעלות חדשה, תערוך הרשת מבצעים המותאמים במיוחד לסל הקניות של המשפחה החרדית.

כתיבת תגובה