מהפכת הסלולר של We4G, הציבור החרדי מודר

חברת אקספון זעזעה היום את שוק הסלולר בישראל כשהשיקה את ספקית הסלולר החדשה, We4G, עם מחירים זולים וחסרי תקדים – אבל מתברר שהציבור החרדי מודר מהתוכנית החדשה ונותר ללא תחרות אמיתית בשוק

סלולר shutterstock

דרמה בשוק הסלולאר: חברת אקספון השיקה הבוקר (ג) את ספקית הסלולר החדשה בשוק, We4G, עם מבצע השקה יוצא דופן: 29 שקל לחודש לכל החיים לחבילת סלולר מלאה עם 40 ג'יגה בייט בחודש – אבל מבדיקת 'בינעס' עולה כי בשלב הזה החברה לא משווקת סימים כשרים והציבור החרדי מודר מהמבצע החדש.

המשמעות של המבצע החדש שכל שאר חברות הסלולר ימהרו להוריד מחירים כדי לעמוד בתחרות ורק המסלולים לציבור החרדי יישארו ללא תחרות אמיתית.

בעלי אקספון ו-We4G, חזי בצלאל, אמר במסיבת עיתונאים שערכה החברה בתל אביב כי החברה תעבוד במתכונת של "בלי טריקים או שטיקים, בלי הפתעות בחשבונות בסוף החודש. הלקוחות הם שותפים ולא אויבים. נביא לעולם התקשורת הגינות, שקיפות, מקצוענות, הקשבה ואמינות".

החרה אחריו מנכ"ל החברה, יעקב נדבורני שאמר "לא נציע חבילות מסובכת שמבלבלות צרכנים, לא נחייב לקוחות לפני הפעלת הסים, ובטח שלא נחייב במחיר של 99 שקל. לא נחסום גלישה ללקוחות בסוף החבילה ולא נחייב אוטומטית על חבילות גלישה נוספות".

4 תגובות ל: "מהפכת הסלולר של We4G, הציבור החרדי מודר"

  1. זו כותרת בומבסטית אך איננה מדוייקת,
    1. מכיון שהיא איננה הראשונה שאינה משווקת סימים כשרים, גם 019 נוהגת כך שנים רבות.
    2.הציבור החרדי נהנה מהמחירים הכי זולים עקב המבצע של רמי לוי 6.90 לחודש שהיה במשך שנה שלמה. יותר זול מזה אין סיכוי שיהיה.
    נ.ב. מחירי הקוים הלא כשרים מתחילים היכן שהמחיר הכי יקר של הכשר נגמר ( בחבילות הסטנדרטיות, לא חבילות חו"ל)

  2. לא כל דבר שאיננו משווק לחרדים הוא "הדרה של המגזר החרדי", לנו כחרדים יש דרישות מיוחדות ואנחנו צריכים לקבל את זה שבגלל הדרישות האלה אנחנו לפעמים מפספסים דברים. זה חלק מההקרבה שאנחנו עושים בזה שאנחנו בוחרים רק בפלאפון כשר. אנחנו גם מפספסים את האפשרות להפקיד צ'קים מהבית בגלל זה אבל זה הבחירה שלנו. א"א להגיד אני רוצה רק פלאפון כשר אבל בתנאי שהוא יהיה בדיוק אותו דבר כמו פלאפון לא כשר. זה מגוחך ומצחיק.
    נ.ב. לאיפה אתה רוצה שהמחירים ירדו ל -10₪ לחודש? גם זה ועוד פחות מזה כבר היה אז על מה התלונות?

  3. כשאין תחרות הציבור מפסיד זו אקסיומה כלכלית

    רק טיפשים או חברי ועדת הרבנים יספרו לכם אחרת.

    משרד התקשורת כבר נפל עם בזק וכמעט בטוח שקיבלו שוחד…

    השאלה היא האם גם ועדת,הרבנים משלמת למשרד התקשורת כדי שישתוק ויתן להם לנהל את השוק השחור שלהם…

  4. לצערי , רק היום נודע לי על קיומה של החברה הזו…פשוט מאוד הצצעות שלה מעניינות ברם מי הוא זה שיבטיח המשכיות ? אני בספק אם כך יהיה בעתיד הקרוב או הרחוק הרי ימים יגידו !!!

כתיבת תגובה