החכי"ת מ'כולנו' שהשתלחה בחרדים רק כדי לקבל כותרת

ללא שום בושה תוך הפגנת בורות בתחום, העיזה ח"כ עזריה לומר את המילים הבאות בהקשר להטבות בשוק השכירות לטווח ארוך: "אנו רוצים לאפשר לזוגות צעירים לקבל את ההטבה ולא רק מהמגזר החרדי והערבי" * בושה לאינטליגנציה

מליאת הכנסת | צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

מה לא עושים חברי כנסת עלומים ללא כל עשיה כדי לקבל כותרת, המון. הם מוכנים גם לדבר שטויות ללא שום בסיס, העיקר לקבל כותרת לדקה. למרות שזו תהילה שלא מחזיקה מעמד יותר מרבע שעה, הם יברברו את עצמם לדעת, העיקר הכותרת.

אחת כזו היא יו"ר ועדת הרפורמות, ח"כ עזריה מ'כולנו'. השבוע נערך דיון בוועדת הרפורמות שהיא עומדת בראשה. הנושא היה דיוני ההכנה לקריאות שניה ושלישית של הצעת החוק לתיקון חוק התכנון והבנייה, שמטרתה לעודד בנייה של דיור בהישג יד, ולאפשר לוועדות תכנון מחוזיות להעניק תוספת שטח בנייה ליזמים ובתנאי שהדירות שיתווספו לפרויקט יוקצו לשכירות ארוכת טווח, למשך 20 שנה.

נושא נוסף בוועדה היה מיהו זכאי ומהו מחיר מופחת. לגבי הזכאות אמר עו"ד רוזנר כי כעת ההצעה קובעת זכאים על פי אותם קריטריונים של תכנית "מחיר למשתכן", לרבות העדפה לבני המקום, וגם הם ייבחרו בהגרלה. ח"כ פולקמן הזכיר כי בניגוד לתכנית מחיר למשתכן, שם מדובר על רכישת דירות, הרי שבשכירות שוק הרווקים והרווקות רלוונטי הרבה יותר, ולכן יש לוודא כי הקריטריונים של הזכאות מנוסחים גם בהתאמה לאנשים שאינם נשואים.
בקיצור, וויכוח מקצועי נטו לטובת סטודנטים וזוגות צעירים.

עכשיו שימו לב לדברי הסיכום של ח"כ עזריה: "אני מעריכה את הנכונות סביב השולחן הזה, לרבות ממשרד האוצר, ובקש מכולם לגבש את הרעיונות שהעלו בצורה יותר ברורה, ונמשיך לדון בהם בדיונים הקרובים, בכדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר למחיר ולזכאות, כולל אלו שאינם נשואים. אנו רוצים לאפשר לזוגות צעירים לקבל את ההטבה ולא רק מהמגזר החרדי והערבי".

אופס, האם עד כה נהנו ממחיר למשתכן רק חרדים וערבים? הלו! ח"כ עזריה, אין אחד במדינה שלא יודע כמה החרדים מופלים במחיר למשתכן ולך אין את הבושה לומר שרק החרדים והערבים נהנים מהתוכנית.
בושה לאינטליגנציה.

כתיבת תגובה