הטרור בבלגיה מעכב את השלמת רכישת Brussels Airlines

מתקפת הטרור בבריסל השפיעה על השלמת העסקה במסגרתה אמורה חברת התעופה לופטהנזה לרכוש את יתרת השליטה בחברת האם של חברת התעופה הבלגית Brussels Airlines. העסקה לא תושלם לפני ספטמבר

השלכות הטרור. לופטהנזה. צילום: משה שי. פלאש 90

הנהלת קבוצת 'לופטהנזה' הודיעה לדירקטוריון החברה, כי חברות התעופה לופטהנזה ו-Brussels Airlines הסכימו להאריך בשלושה חודשים נוספים את מועד ההחלטה בעניין מימוש אופציית ה-call שמאפשרת רכישה מלאה של SN Airholding, חברת האם של Brussels Airlines.

על פי ההסכם הנוכחי, לופטהנזה התבקשה לקבל החלטה שבאמצעותה תוכל לרכוש את 55 האחוזים הנותרים של SN Airholding, כבר בתחילת חודש יוני. תאריך יעד זה נדחה עתה לסוף אוגוסט ומימוש אופצית ה-Call לא יוכל להתבצע לפני ספטמבר 2016.

הדחייה התבצעה לנוכח מתקפות הטרור בנמל התעופה של בריסל ב-22 במרץ והשלכותיהן. "לאחר מתקפות נוראיות אלה, עמיתינו ב-Brussels Airlines מקדישים עתה את כל מרצם ומשאביהם על מנת לחזור ולהפעיל טיסות עבור לקוחות החברה בנמל הבית שלהם", אמר קרסטן ספוהר, יושב ראש ההנהלה והמנכ"ל של לופטהנזה. הוא הוסיף ואמר: "זהו אתגר גדול לנוכח הוראות הביטחון הנוכחיות, ועליו להיות עתה בעדיפות עליונה. לאור זאת, הגענו להסכמה עם Brussles Airlines להוסיף שלושה חודשים נוספים, במהלכם נוכל לסיים את המשא ומתן על תנאי הרכישה ולהגיע למודל המיזוג הרצוי".

מקורות בענף התעופה מעריכים כי לופטהנזה תנסה "לשפר" את תנאי העסקה לנוכח השלכותיה של מתקפת הטרור בנמל התעופה הבלגי.

כתיבת תגובה