היום שאחרי: פחות מ-150 שקל לזוג במלונות 5 כוכבים בטורקיה

הכל כלול? מלונות בטורקיה בדירוג חמשה וארבעה כוכבים מציעים יומיים לזוג במחיר מצחיק של פחות מ-150 שקלים. ניסיון ההפיכה שלא הייתה הביא לעצירת הזמנות מהעולם והשפיע על מחירי התיירות בשיא העונה

חוף באנטליה, טורקיה. צילום: muratart, שאטרסטוק

תמחור מלונות משתנה במהירות בהתאם לביקושים. ניסיון ההפיכה בתורכיה הביא לעצירת הזמנת חדשות מכל העולם, ולכן מי שלא חושש מזעזועים נוספים יוכל ליהנות ממחירים נמוכים במיוחד בשיא עונת התיירות.

בעלי מלונות בטורקיה מציעים באתר ההזמנות 'הוטלס קומביינד' חופשה בסוף השבוע הקרוב בפחות מ-150 שקל. המחיר כולל חדר לזוג למשך יומיים בשישי ושבת, במלונות עם דרוג של 5 ו-4 כוכבים הזוכים גם לחוות דעת טובות באינטרנט.

איל סגל מהוטלס קומביינד אומר כי "כדי להיות בטוחים שמאתרים את העסקאות הזולות ביותר, המערכת שלנו סוקרת עבור הגולשים אתרי מכירות שונים. בנוסף המערכת עוזרת לאתר עסקאות עם החזר כספי מלא במקרה של ביטול, כך שאפשר לשריין את ההצעה ולהתלבט אחר-כך אם לנסוע. מידע נוסף שמוצג באתר הוא אספקת שירות הסעה לשדה התעופה מטעם המלון למקרה שהנופשים לא רוצים להסתמך על תחבורה ציבורית בימים אלו".

לדבריו, האווירה בטורקיה לא צפויה להרוס את חווית התיירות, כל עוד הסדר והביטחון נשמרים אין סיבה לחוש פחות הנאה בעת ביקור באתרי תיירות. נזכיר כי בשבת הקרובה חל י"ז בתמוז. הצום אמנם נדחה, אך שלושת השבועות מתחילים. נקודה למחשבה.

מחירים הזויים. המחירים בלירה טורקית. צילום מסך: 'הוטלס קומביינד'
מחירים הזויים. המחירים בלירה טורקית. צילום מסך: 'הוטלס קומביינד'

כתיבת תגובה