הממשלה הסינית תבנה את מגדל העסקים בבני ברק

מגדל 'הכשרת היישוב' הוא מגדל המשרדים השביעי במתחם שבצפון בני ברק והוא מצטרף ב.ס.ר 2, ב.ס.ר 3, ב.ס.ר 4, צ'מפיון, ויטאואר, קונקורד אפריקה- ישראל

קבוצת הכשרת הישוב הודיעה היום (א') כי חתמה על שיתוף פעולה עם חברה סינית מובילה, שנמצאת בבעלות הממשלה הסינית, מתייחס להקמה ולמימון של 19 פרויקטים פוטנציאליים בתחומי הנדל"ן אשר היקף הבניה המוערך בגינם הינו כ-3.7 מיליארד דולר.

את שני הפרויקטים הראשונים צפויה החברה הסינית לבנות בבני ברק. מדובר על בניית בית החולים הסיעודי הגדול במדינה בבני ברק בהיקף בנייה של כ-65,000 מ"ר ומגדל משרדים בן 60 קומות על ציר ז'בוטינסקי בהיקף בנייה של כ-65,000 מ"ר.

מגדל 'הכשרת היישוב' הוא מגדל המשרדים השביעי במתחם שבצפון בני ברק, כאשר בתכנון הקמת מגדלים נוספים, והוא חלק מהמהפך הגדול שעבר האזור, שבעבר היווה מוקד למוסכים ולמפעלים קטנים, ולאחר פעילות אינטנסיבית ביותר של העירייה הם פונו מהמקום, ובמקומם נבנו מגדלים בני עשרות קומות, ובהם ב.ס.ר 2, ב.ס.ר 3, ב.ס.ר 4, צ'מפיון, ויטאואר, קונקורד אפריקה- ישראל.

בידיעה שפורסמה בעיתונות הכלכלית, צוטט עו"ד ושמאי המקרקעין חיים מסילתי כי בהתאם לנתוני הלמ"ס חלה צניחה של 27% בהתחלות בניה למשרדים, ואילו בני ברק מהווה דוגמא שונה לבניה בלתי פוסקת של מגדלים חדשים, בהוסיפו, כי לפני כעשר שנים איש לא חשב שיוקמו בה מאות אלפי שטחי משרדים ומסחר, ואילו כיום הכל מושכר בה, והיא הפכה למתחרה לערים שבסביבתה.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב בישראל, אמר כי מדובר בחברת ענק ממשלתית "בסדרי גודל שאינם מוכרים בארץ".

כתיבת תגובה