המנייה התאוששה לאחר ירידה תלולה של עשרות אחוזים

מניית 'אורתם סהר' שצנחה בתלילות לאחר הודעת קבוצת משקיעים כי היא נסוגה מכוונתה לרכוש את החברה, התאוששה מעט בשעות האחרונות. רוכשי הדירות בעשרות הפרויקטים חוששים שמועד מסירת הדירות יידחה לזמן רב

קבלני בנייה. אילוסטרציה: seregalsv | שאטרסטוק

בעוד כשעה יינעל המסחר בבורסה של תל אביב וזו תצא לחופשת חג ארוכה שתסתיים רק באסרו חג, ביום שלישי הבא עלינו לטובה. בעלי המניות של 'אורתם סחר' יכולים לחייך לאחר שמניותיה של החברה צנחו במהלך השבוע בעשרות אחוזים.

דווקא היום (ה), לאחר שבית המשפט דחה אתמול את בקשתה של החברה לצו הקפאת הליכים, נרשמה התאוששות מה במניה שצנחה בתלילות מאז נודע כי קבוצת המשקיעים בראשות איש העסקים החרדי לואי נואי נסוגה בה מכוונתה לרכוש את החברה שנקלעה לקשיים.

אורתם סהר בונה פרויקטים רבים הן במסגרת יזמות פרטית והן כקבלנית ביצוע של יזמים אחרים. מדובר בסך הכל באלפי יחידות דיור שרוכשיהן חוששים מפני העתיד. דיווחים על בזיזת ציוד מאתרי בנייה של החברה נפוצו ברשתות החברתיות.

חובה של אורתם למחזיקי האג"ח עומד על 280 מיליון שקל. ארבעים מיליון מתוכם היו אמורים להיפרע כבר בשבוע הבא, אלא שהחברה הצליחה לקבל את אישור הגופים המוסדיים לדחיית התשלום בארבעה חודשים. אתמול, כאמור, ביקשה מבית המשפט להעניק לה צו להקפאת הליכים כדי שתוכל להתמודד עם הנושים. אלא, שבית המשפט סירב לקיים דיון במעמד צד אחד וקבע כי דיון בעניין יתקיים אחרי החג בנוכחות נושי החברה.

(15:00) עדכון: עם תום המסחר התברר כי אגרות החוב של החברה נחתכו בשיעור שנע בין 20% ל-38%. מניית החברה ירדה בשיעור של יותר מ-5.5%

כתיבת תגובה